Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
't is officieel: de Panamera turbo S!
550 pk en 3.8 sec van 0 tot 100
prijs nog niet bekend...
Porsche web special:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten't is officieel: de Panamera turbo S!
550 pk en 3.8 sec van 0 tot 100
prijs nog niet bekend...
Gezien de prijs in Nederland (€216.800) zal ie in België ongeveer 170-175.000 gaan kosten.
Comment
-
Je neemt gewoon een Turbo en zet er het performance pak op, kleeft een S achter de turbo en vraagt 25.000 euro extra?
(en als je dat pack bij de Turbo neemt zitten er nog eens keramische remmen bij ook, wat nog altijd optie is bij de Turbo s).
Ik had toch ook esthetisch wat meer ingrepen gewenst....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJe neemt gewoon een Turbo en zet er het performance pak op, kleeft een S achter de turbo en vraagt 25.000 euro extra?
(en als je dat pack bij de Turbo neemt zitten er nog eens keramische remmen bij ook, wat nog altijd optie is bij de Turbo s).
Ik had toch ook esthetisch wat meer ingrepen gewenst....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZeker dat dat een optie is bij de Turbo S? Bij de 911 Turbo S is dat bijv. standaard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNet configurator bekeken en het is idd een optie.
Het enige dat ik zie is dat alle kleuren en velgen kunnen zonder meerprijs ......
Nog iets: op de duitse configurator kan je dat performance pak op de turbo niet bestellen........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIdd volgens car configurator is dat een optie. Ik moet ergens iets over het hoofd zien, want zo een wanverhouding is nu toch niet mogelijk?
Het enige dat ik zie is dat alle kleuren en velgen kunnen zonder meerprijs ......
Nog iets: op de duitse configurator kan je dat performance pak op de turbo niet bestellen........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIs een gewone 911 niet overdreven 'saai' voor iemand die een GT3 heeft?
De bodemvrijheid is alvast een pluspunt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAwel dat is en was ook mijn eerste gedacht, maar het eerste ritje heeft me positief verrast en zelfs geen klein beetje. Het is wel nog te vroeg om conclusies te trekken.
De bodemvrijheid is alvast een pluspunt
Comment
-
Zal bij tests wel eens een verslag schrijven zo snel snel conclusies trekken moet je mee opletten....... maar op gebied van sound, performance, zithouding positieve eerste indruk, beter ook dan ik verwacht had.
Qua comfort dan weer harder dan verwacht.
Comment
Comment