Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik verschiet ervan dat je positief bent over de sound Of heeft deze misschien PSE ?
In ieder geval, ben benieuwd uw bevindingen te lezen
PSE blijft een optie op de Black, maar de Black is de leukste qwa prijs, basis uitvoering,
heeft namelijk heel wat standaard (uitzonderlijk)
de Black is altijd een Carrera 2 Coupe/ Cabriolet
volgend jaar komt de SIlver Edition in Carrera 4 (997) Coupe/Cabriolet aangezien
dat in november de 911 (991)C2/C2S bij de (ons) dealer staat en de
911 (991) C4/C4S vanaf November 2012
Is zo'n Cayman S prefacelift die wat aangepast is voor circuitgebruik zoals die waar Matteo het over heeft dan niet nog een pak leuker? Of was 'ie zodanig aangepast dat er compromissen moeten gemaakt worden voor straatgebruik waardoor de Cayman R weer de betere allrounder wordt?
naar verluid staat er een rode(!) 997 Speedster bij Carrera-motors, iemand foto's?
nee, maar komt wel
ben sinds eergisteren terug van de fabriek en heb daar wel enkele 997 Speedster's gezien,
de exclusievste 911 (997) Speedster zal bij ons (Carrera Motors) staan namelijk
in het rood en GT-zilver
Is zo'n Cayman S prefacelift die wat aangepast is voor circuitgebruik zoals die waar Matteo het over heeft dan niet nog een pak leuker? Of was 'ie zodanig aangepast dat er compromissen moeten gemaakt worden voor straatgebruik waardoor de Cayman R weer de betere allrounder wordt?
De Cayman R is idd de beste allrounder, maar de Cayman S'n (2stuks, 295pk's) zijn
compleet aangepast voor circuit gebruik, namelijk met pneumatisch ophefsysteem,
centrale wielmoeren, instelbare ophanging en compleet gestript ,
zijn nog een pak lichter dan de Cayman R.
heb een Cayman R gezien in Stuttgart maar spijtig genoeg in het zwart,
mocht gerust een groene geweest zijn
De Cayman R is idd de beste allrounder, maar de Cayman S'n (2stuks, 295pk's) zijn
compleet aangepast voor circuit gebruik, namelijk met pneumatisch ophefsysteem,
centrale wielmoeren, instelbare ophanging en compleet gestript ,
zijn nog een pak lichter dan de Cayman R.
heb een Cayman R gezien in Stuttgart maar spijtig genoeg in het zwart,
mocht gerust een groene geweest zijn
Weet mij te zeggen wanneer de speedster in de showroom staat, dan kom ik eens af, ben echt benieuwd! Deze week nog gepasseerd en gezien dat er al héél wat lekkers in de showroom staat!
Weet mij te zeggen wanneer de speedster in de showroom staat, dan kom ik eens af, ben echt benieuwd! Deze week nog gepasseerd en gezien dat er al héél wat lekkers in de showroom staat!
raar maar waar, bijna alles is verkocht, wachttijden zijn lang (fabriek kan niet mee met de vraag)
en de fabriek hun stock (1200 directiewagens) zijn allemaal!! verkocht
de shworoom is inderdaad de moeite hé boxster speedster; GT2RS; sport classic; om nog maar van de rest te zwijgen
De Boxster Spyder heb ik vorige week verkocht en is namelijk weg uit de showroom ,
heb met deze wagen gereden, en is qwa look en rijden, prestaties, SUPER. Voor mij
de beste wagen prijs/fun/looks (vergelijkbaar met de Cayman R)
Boxster Spyder is wel beetje afgestemd voor mooi weer :-)
awel ik dacht dat hij e rniet meer stond deze week maar was het niet 100% zeker. Nuja de ene week is de witte gt2 Rs der en de andere staat de grijze met Phillipe zijn plaat er weer
Is tijdje geleden dat ik nog ben binnen geweest nu (eerste levering van de sport classic). Blijkbaar komen er geen nieuwe schaalmodellen meer uit op 1/18 waardoor ik niet zo snel meer stop.
Ben indertijd naar de opeing geweest; herinner mij dat er dan een superspeciale 944 stond
awel ik dacht dat hij e rniet meer stond deze week maar was het niet 100% zeker. Nuja de ene week is de witte gt2 Rs der en de andere staat de grijze met Phillipe zijn plaat er weer
Is tijdje geleden dat ik nog ben binnen geweest nu (eerste levering van de sport classic). Blijkbaar komen er geen nieuwe schaalmodellen meer uit op 1/18 waardoor ik niet zo snel meer stop.
Ben indertijd naar de opeing geweest; herinner mij dat er dan een superspeciale 944 stond
944 Carrera GT?
De witte GT2 RS zal je ook niet meer zien, deze is namelijk geleverd,... maar de GT zilvere is knapper
er zijn wel enkele nieuwe schaalmodellen maar wacht nog best eventjes, want we verwachten nog een nieuwe lading, anders even kijken op de site onder driver selection
ik kijk bijna wekelijks als ge der al 140 staan hebt op 1/18 s het wachten op iets nieuws. Vooral de speciale reeksen (gt2rs; speedster; sport classic...) en de nieuwe cayenne wil ik hebben
ik kijk bijna wekelijks als ge der al 140 staan hebt op 1/18 s het wachten op iets nieuws. Vooral de speciale reeksen (gt2rs; speedster; sport classic...) en de nieuwe cayenne wil ik hebben
140 wow
ik denk wel dat er al heel wat RS cups en dergelijke zijn in 1/43...
maar idd 1/18 is iets schaarser
Comment