Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik heb daar met dat exemplaar meegereden, ongelooflijk dartel ding... En snel
    Ben hem laatst gaan bezoeken, meeste auto's staan eindelijk bij elkaar. En een paar nieuwe

Comment

• knap ding

Comment

• Comment

• Van mij uit nog eens eeuwige dank aan de eigenaar van de witte 993RS. Een rit aan het stuur van die schitterende bolide heeft me nog maar eens duidelijk gemaakt hoe graag ik een oude Porsche wil. Indien het dan nog zo eentje zou zijn kan mijn geluk niet meer op!
          Ik kan het niet in woorden plaatsen hoe fantastisch die wagen is.

Comment

• Alle Porsches RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
              Alle Porsches RS
              We missen nog een 996 rs en een 997 mk1

Beide zitten ook in ons klantenbestand, dus ik denkdat we dat een moeten regelen he

Comment

• Je vergeet een 2.7 RS!

Bij ASP hier in Schoten staat trouwens sinds kort een witte 997 Speedster ->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Decadent.

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Spa Driving Experience van 28 maart.

Comment

Er gaan e wa mannen goed gedroomd hebben toen deze foto genomen was.

Comment

• heeft een porsche 2 werkende achtermistlichten standaard in belgie ?

Comment

• Dik ding.

1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Haha, fack!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Spa Driving Experience van 28 maart.
                              Kerel is er morgen ook .....

Comment

• Morgen foto van een witte rs die een CGT inhaalt?

Comment

• Zo te zien ga ik toch niet al te veel moeten lossen dat zal close combat worden. De Wannes met zijne Corvette die gaat daar zelfs los over
                                  Ben wel verbaasd van het vele onderstuur.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    Je vergeet een 2.7 RS!

Bij ASP hier in Schoten staat trouwens sinds kort een witte 997 Speedster ->
                                    en een 3.0 RS, en een 911 SC-RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Zo te zien ga ik toch niet al te veel moeten lossen dat zal close combat worden. De Wannes met zijne Corvette die gaat daar zelfs los over
                                      Ben wel verbaasd van het vele onderstuur.....
                                      ik weet het niet zeker maar is de neus niet lichter omdat de v10 meer naar achteren licht?

Comment

Das verdorie niet vet zeker???!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Kerel is er morgen ook .....
                                          Nice . Hij zegt zelf wel dat het fun laps zijn en geen time attack.

Welke tijd rijd jij op Spa?

Comment

Working...
                                          X