Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Verwijst naar Carrera Panamericana, zoals targa verwijst naar Targa Florio.
    (zijn races, zie wikipedia)
    dat van de targa wist ik niet.
    targa is toch ook een type cabrio?
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
      Vorige zaterdag een van de vetste kleuren op een Porsche gezien in PZ Bonn: matt donkergrijs, ge-ni-aal. Ik moest ver mijn kwijl binnenhouden.

Damn das lelijk

Comment

Nee, naar de hoeveelheid die een klant moet eten voor hij toegeeft en het koopcontract tekent.

Dat spel verkoopt anders wel als de pest...

Over z'n looks valt natuurlijk niet te oordelen, maar zo'n ding rijdt echt fenomenaal. Schot in de roos voor Porsche, wat mij betreft.

En je gaat toch niet beweren dat de vorige cayenne er beter uitziet dan de huidige?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Originele kleur van de wagen is aquablau. Momenteel is het een folie, en gelukkig maar want 't is mottig.
          Wie steekt er dat aquablauw nu weg ? Het is een van de mooiste kleuren die porsche heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Over z'n looks valt natuurlijk niet te oordelen, maar zo'n ding rijdt echt fenomenaal. Schot in de roos voor Porsche, wat mij betreft.

En je gaat toch niet beweren dat de vorige cayenne er beter uitziet dan de huidige?
            Dat wil ik wel geloven, je ziet ze tegenwoordig meer dan een Carrera.

De nieuwe ziet er koreaanser uit, of dat beter is, dat laat ik in het midden. (imho uiteraard)

Comment

• Altijd leuk zo'n rondje Cayenne-bashing . Je scoort er makkelijk mee en krijgt de lachers op je hand. Vraag me echter af hoeveel er hier al effectief eens mee gereden hebben. Je moet die wagen beoordelen via andere criteria dan de rest van het gamma maar dit is voor velen blijkbaar nog steeds te moeilijk om in te zien. In mijn geval is het alvast een ideale daily. Wat anderen daarvan vinden, zal me eerlijk gezegd worst wezen.

Comment

Edit: de cayman is trouwens een verwijzing naar die alligatorsoort, porsche heeft er zelfs geadopteerd op de dag van lancering.
                Er is zelfs een "cayman pakket" voor de cayman, waarbij de interieurlijst op het dashboard en de middenarmsteun in faux croco leder zijn bekleed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Ik vind ze allebei eigenlijk nog wel meevallen, er zijn (veel) lelijker SUV's. Geen van beide zijn m'n preferees in hun klasse. En de Cayenne heeft Porsche eigenlijk de ruimte gegeven (financieel) die ze nu benutten om te blijven leuke dingen maken, toch? Geen kwaad woord dus over dat jeepeke.

Comment

• Vorige Cayenne is in GTS-vorm een pák knapper dan de nieuwe (interieur buiten beschouwing gelaten). Voor de rest is de nieuwe wel geslaagd.

Comment

• Ik vind de oude ook mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Vorige Cayenne is in GTS-vorm een pák knapper dan de nieuwe (interieur buiten beschouwing gelaten). Voor de rest is de nieuwe wel geslaagd.
                        +1... GTS is dé mooiste Cayenne
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

• The new Porsche Cayenne Turbo (500 hp) Model Year 2010 during a fantastic drifting on Lipsia test circuit

wie zegt dat een Cayenne geen fun is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Vorige Cayenne is in GTS-vorm een pák knapper dan de nieuwe (interieur buiten beschouwing gelaten). Voor de rest is de nieuwe wel geslaagd.

GTS is iets apart. Dat is niet te vergelijken met alle andere oude Cayennes. Ook qua rijden steekt dat met kop en schouders boven de rest uit.

Maar de GTS buiten beschouwing gelaten kan je toch moeilijk zeggen dat de vorige Cayenne knapper is dan de nieuwe?
                            Om nog maar te zwijgen van de kwaliteit...

Comment

• Ik vind het vergelijkbaar met de bmw 6. De oude was een pak bruter, gedrongener en persoonlijker, de nieuwe is hedendaagser, toegankelijker en dus minder uitgesproken. Qua design dan.

Qua techniek en kwaliteit: tzou erg zijn als het niet verbeterd is!

Comment

• Dieselmotor is krek dezelfde (automaat dan weer niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                  En wat betekent 'Carrera'?
                                  geen idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                    geen idee
                                    dat is spaans voor race

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                      Dieselmotor is krek dezelfde (automaat dan weer niet)

Is wel zowat het enige dat meegenomen is van de oude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                        Ik vind de oude ook mooier.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                        +1... GTS is dé mooiste Cayenne
                                        Couldn't agree more, de nieuwe is imo een lelijk ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Couldn't agree more, de nieuwe is imo een lelijk ding.
                                          Gelukkig zijn de vrouwen die ermee rijden in het merendeel der gevallen mooi. Compenseert veel.

Comment

Working...
                                          X