Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verleden weekend als passagier de Porsche sport driving school precision cursus gaan doen. Very impressive. Organisatie 100% top, fijn circuit, goeie instructors en dikke fun gehad.

Enkele bedenkingen:

- Cayenne kan wel degelijk performen on en off road (maar daar kwamen we niet voor natuurlijk)
    - Panamera is een zotte driftdoos
    - Cayman R moet in de juiste handen zeer weinig toegeven op een GT3
    - Zelfs een "gewone" Carrera 4 met PDK en sportpakket is echt een capabel ding op een circuit
    - Misschien toch geen directiewagen kopen bij Porsche. Die leswagens hebben allemaal bose, open dak, gps, ... en gaan na 20k km gewoon de verkoop in waarschijnlijk. Maar dan hebben ze er wel al een behoorlijk leven opzitten

Resultaat: dit weekendje gaat me behoorlijk veel geld kosten. Er wordt gesproken van het porsche virus, en ik vrees dat ik er van heb. Het staat dus vast dat er hier op een dag toch een porsche voor de deur zal moeten staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
      - Cayman R moet in de juiste handen zeer weinig toegeven op een GT3
      In welke zin ? Op welk parcours ?

Comment

• Op het leipzich test-track, en met joshi achter het stuur (porsche testpiloot). Wel een redelijk traag en technisch parcours.

Comment

• Is toch niet zo verwonderlijk vind ik? Zit sowieso niet extreem veel verschil op dus mits een goeie chauffeur in de gayman lijkt me dat perfect mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
            Verwijst naar Carrera Panamericana, zoals targa verwijst naar Targa Florio.
            (zijn races, zie wikipedia)
            Ah zo, bedankt.

Comment

• Knappe GT2 Zilvere OZ's Ultraleggera HLT :
              Last edited by Alexx; 13/04/2011, 18:16.
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Chris Harris volgen op Sebring. Die downshifts, quasi synchroon

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                  - Misschien toch geen directiewagen kopen bij Porsche. Die leswagens hebben allemaal bose, open dak, gps, ... en gaan na 20k km gewoon de verkoop in waarschijnlijk. Maar dan hebben ze er wel al een behoorlijk leven opzitten
                  En er is mee doorgereden in de winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                    Is toch niet zo verwonderlijk vind ik? Zit sowieso niet extreem veel verschil op dus mits een goeie chauffeur in de gayman lijkt me dat perfect mogelijk.
                    Valt te zien wat je "niet extreem veel" noemt natuurlijk.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Jammer van de kleuren.

Mexico blue:

Riviera blue:
                        Last edited by ; 14/04/2011, 11:45.

Comment

• @Messias: Riviera en Mexico is dezelfde kleur.

Comment

• Ding is gewoon zo goed als nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Woow!

Comment

@Messias: Riviera en Mexico is dezelfde kleur.
                                De kleurcodes zouden dezelfde zijn zeker? Waarom zijn er eigenlijk twee namen? In ieder geval zijn er veel mensen die er nog niet van overtuigd zijn dat het dezelfde kleuren zijn . Op foto's zie ik ook altijd kleurverschil, maar dat ligt hoogst waarschijnlijk aan het feit dat het een kakkleur is om te fotograferen.

Comment

• 959 is echt belachelijk vet, imho.
                                  Zo'n witte S heeft jaren in Antwerpen in de Engine Room gestaan dacht ik. Vorig jaar stond er bij Beerens ook nog een gewone 959 te koop maar die is naar de USA, helaas.

Comment

G offroad gear?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                      De kleurcodes zouden dezelfde zijn zeker? Waarom zijn er eigenlijk twee namen? In ieder geval zijn er veel mensen die er nog niet van overtuigd zijn dat het dezelfde kleuren zijn . Op foto's zie ik ook altijd kleurverschil, maar dat ligt hoogst waarschijnlijk aan het feit dat het een kakkleur is om te fotograferen.

De GT3 is Mexico blue, de Carrera is Riviera blue, ik zie geen verschil.
                                      Mexico en Riviera blue is inderdaad zoals Porker zegt dezelfde kleur.

Comment

• Al is het niet 100% zeker dat het echt is, aangezien er een paar foutjes instaan. Officiële voorstelling zou alleszins op woensdag 27 april plaatsvinden, maar die datum is ook al een aantal keer veranderd. Volgens sommige bronnen moet eerst de Silver Edition uitgebracht worden(september) zodat deze echt de laatste 997 variant zou zijn.

Comment

Working...
                                        X