Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
prijs valt wel goed meer als ge ziet wat ze vragen voor een sportclassic of speedster. Dit is toch veel meer waar voor uw geld dan zo een mislukte bodykit.
Al is het niet 100% zeker dat het echt is, aangezien er een paar foutjes instaan. Officiële voorstelling zou alleszins op woensdag 27 april plaatsvinden, maar die datum is ook al een aantal keer veranderd. Volgens sommige bronnen moet eerst de Silver Edition uitgebracht worden(september) zodat deze echt de laatste 997 variant zou zijn.
Niet echt, kijk eens naar de schrijfwijze voor PCCB?
Staat daar dan 'al is het 100% zeker dat dit niet echt is'?
edit: Vertraging ZOU trouwens te wijten zijn aan problemen met koeling...
Bron? En die lijst van hierboven is sowieso fake. Zou bovendien ook MY 2012 moeten zijn, en geen 20% BTW. In officiële Porsche Documenten en anglais staat er bovendien nooit 'BHP', maar 'PS'.
Die mannen van Teamspeed doen niet anders dan roddels de wereld insturen van hun zogezegde contacten . Die gasten bestellen dat ook zoals wij hier een brood kopen .
Built by S-Car-Go-Racing, Stock unrestored 1975 911S, Bitter Chocolate with a Tan interior, 3.0L Non Intercooled Hybrid Turbocharged Flat6, 5 Speed Gearbox with Quaiffe LSD Diff, Coil over shocks and big Brembo Brakes! -> FUN!
Daarstraks even de huidige Porsche Cayman S PDK kunnen testen. (320 pk versie)
Donderdag heb ik hem normaal gezien iets langer ter beschikking , want nu was het hoofdzakelijk snelweg. (zal k proberen hier ook een kort testverslag van te schrijven)
Van de eerste Cayman S had k zowel manueel als Tiptronic al gereden en nu met de PDK.
Keuze tussen manueel en PDK zou een moeilijke zijn . Al is het in het begin even wennen met de PDK
Comment