Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Nog eentje die we recent voorzien hebben van de nodige bescherming. Een nieuwe Cayenne die onder de krassen en hologrammen stond uit de garage. Twee staps polieren en afwerken met de hand en Swissvax Cleaner Fluid voor de glans terug was.
    Een laagje Swissvax Shield er op als langdurige bescherming...

    (wel een probleempje met de witbalans...)





    Comment


    • Bij Porsche weten ze als geen ander wat fijnslijperij inhoudt. Het ultieme voorbeeld is natuurlijk de continu evoluerende 911, maar ook bij de Cayenne en de Panamera doet Porsche dit.

      http://www.autoweek.nl/autonieuws/16...ne-en-Panamera

      De Porsche Cayenne Diesel heeft voortaan 5 pk meer tot z’n beschikking. De 3,0-liter V6 turbodiesel levert zodoende 245 pk. Het verbruik is 7,2 l/100 km en de CO2-uitstoot 189 k/km. De sprint naar 100 km/h kost 7,6 seconden (0,2 seconden minder dan voorheen) en de topsnelheid steeg met 2 km/h naar 220 km/h. De vernieuwde diesel weegt in totaal 20 kilogram minder, waardoor het totale gewicht afgenomen is naar 2.080 kilogram. De nieuwe vanafprijs van de Cayenne is 82.300 euro.
      Porsche heeft ook de Hybrid Manager van de Cayenne S Hybrid geoptimaliseerd. Onder de juiste omstandigheden gebruikt de auto zijn milieusparende elektrische aandrijving nu zelfs al bij de koude start. Dat was voorheen alleen mogelijk als de auto op bedrijfstemperatuur was.

      Powerkit
      Aan de andere kant van het gamma is er nu een powerkit voor de Cayenne Turbo beschikbaar. Wie deze installeert, ziet het vermogen met 40 pk stijgen naar 540 pk. Het koppel neemt toe naar 750 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 4,6 seconden en de topsnelheid is 281 km/h. Het verbruik is 11,5 l/100 km en de CO2-uitstoot per kilometer is 270 gram.
      Kopers van een Panamera hebben eveneens keuze uit meer opties. Vanaf komende herfst levert Porsche het Lane Change Assist-systeem, dat al leverbaar is op de Cayenne, ook op de Panamera. Het houdt de achter- en de zijkant van de auto, evenals de dode hoek, in de gaten en waarschuwt de bestuurder als deze een ander voertuig over het hoofd dreigt te zien. Het systeem werkt bij snelheden tussen 30 en 250 km/h. De bestuurder kan Lane Change Assist met een knop in het portier activeren.
      De Porsche Exclusive-lijn van de Panamera is uitgebreid met zwarte Bi-xenonkoplampen voorzien van het Porsche Dynamic Light System (PDLS) en een nieuwe sportuitlaat. Een andere noviteit is de optie 'wireless internet'. Vanaf juni 2011 kunnen inzittenden van de Panamera draadloos op internet surfen. De vanafprijs van deze Porsche is 105.298 euro.
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
        Bij Porsche weten ze als geen ander wat fijnslijperij inhoudt. Het ultieme voorbeeld is natuurlijk de continu evoluerende 911, maar ook bij de Cayenne en de Panamera doet Porsche dit.

        http://www.autoweek.nl/autonieuws/16...ne-en-Panamera

        De Porsche Cayenne Diesel heeft voortaan 5 pk meer tot z’n beschikking. De 3,0-liter V6 turbodiesel levert zodoende 245 pk. Het verbruik is 7,2 l/100 km en de CO2-uitstoot 189 k/km. De sprint naar 100 km/h kost 7,6 seconden (0,2 seconden minder dan voorheen) en de topsnelheid steeg met 2 km/h naar 220 km/h. De vernieuwde diesel weegt in totaal 20 kilogram minder, waardoor het totale gewicht afgenomen is naar 2.080 kilogram.
        Morgen ontvangen mijn schoonouders hun Cayenne Diesel. Zou die ook al die upgrade gekregen hebben?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Aan de andere kant van het gamma is er nu een powerkit voor de Cayenne Turbo beschikbaar. Wie deze installeert, ziet het vermogen met 40 pk stijgen naar 540 pk. Het koppel neemt toe naar 750 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 4,6 seconden en de topsnelheid is 281 km/h. Het verbruik is 11,5 l/100 km en de CO2-uitstoot per kilometer is 270 gram.
          Straf van Porsche, 270g is echt weinig voor zo'n krachtige tank wetende dat een Cayman S van toch nog maar 4 jaar oud ook al 254g uitbraakt.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
            Morgen ontvangen mijn schoonouders hun Cayenne Diesel. Zou die ook al die upgrade gekregen hebben?
            I don't think so, gezien de levertijden
            Upgrade is enkel voor nieuwe bestellingen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Kerel is van Geel, passeert hier geregeld
              Heeft die geen andere uitlaat steken?
              Tijdje terug in zammel zo ene zien doorkomen, die klonk mega zalig luid!!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Dit?
                Waaw...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                  Heeft die geen andere uitlaat steken?
                  Tijdje terug in zammel zo ene zien doorkomen, die klonk mega zalig luid!!
                  Europipe. Heeft ook z'n interieur helemaal gestript.

                  Comment


                  • Iemand wat meer uitleg, gewoon een straatlegale cupversie?


                    Comment


                    • Eigenbouw denk ik

                      Comment


                      • Volgens autogespot is hij alleszins een beetje vaag maar wel retedik en een mooie combo met rolkooi op wielen


                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                          Straf van Porsche, 270g is echt weinig voor zo'n krachtige tank wetende dat een Cayman S van toch nog maar 4 jaar oud ook al 254g uitbraakt.
                          Hoeveel verbruikt zo'n nieuwe Cayenne V8 in 't echt? Onze 1ste gen zat rond de 16 liter gemiddeld.. en als ik er mee reed rond de 20

                          Comment


                          • Staat te koop :


                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                            Comment


                            • Knap!!





                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                              Comment


                              • ff 4 andere boutjes gestoken voor een kleine 1000 euro

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                  Iemand wat meer uitleg, gewoon een straatlegale cupversie?



                                  da's toch de Cargraphic "showcar", niet? "RSC" opschrift verraadt dat... vond 'm wel mooier in z'n originele smalle look... zit een 3.8l motor in, intussen misschien de 3.9 zelfs... weet het ni meer van buiten.
                                  Porsche 996 GT3 RS
                                  Porsche 964 RS
                                  BMW ///M3 e30
                                  Mercedes c250 CDI AMG
                                  www.flamebox.be

                                  Comment


                                  • Cargraphic indd

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Hoeveel verbruikt zo'n nieuwe Cayenne V8 in 't echt? Onze 1ste gen zat rond de 16 liter gemiddeld.. en als ik er mee reed rond de 20



                                      Op de meeste boordcomputers van nieuwe Cayenne S zie ik meestal rond de 12-13 liter. Soms een uitschieter richting 15 liter maar dat is dan echt wel zeer sportief rijgedrag...

                                      Panamera is op dat vlak erg knap. De meeste V6-en zitten rond de 9-10 liter, V8 rond de 11-12 liter, V8 Biturbo rond de 11-14 liter. Erg knappe cijfers voor zo een mastodont imo.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Op de meeste boordcomputers van nieuwe Cayenne S zie ik meestal rond de 12-13 liter. Soms een uitschieter richting 15 liter maar dat is dan echt wel zeer sportief rijgedrag...

                                        Panamera is op dat vlak erg knap. De meeste V6-en zitten rond de 9-10 liter, V8 rond de 11-12 liter, V8 Biturbo rond de 11-14 liter. Erg knappe cijfers voor zo een mastodont imo.
                                        Zeer knappe prestatie idd!

                                        Comment


                                        • Valt best mee. Wat voor mensen rijden daar voornamelijk mee?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X