Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan verschillende redenen hebben. Budget was op, madam moet er ook mee kunnen rijden, moet indien gewenst voldoende comfy te rijden zijn, etc.
Ik kom aan 125K met Belgische BTW als ik em spec op de Duitse configurator, en dat is zonder het X51 pack, want dat staat er niet meer tussen?!
De zwarte velgen heb ik ook niet gespecced, want die zijn volgens mij achteraf gedaan daar bij Porsche vanuit de fabriek enkel de spaken worden gelakt en niet de volledige velg.
Is een 2 tal km van mijn privé gevestigd.
Eddy Van Oost, de patron, ken ik al jaren en is een te vertrouwen man (gerenommeerd rallyrijder).
De jongste zoon, Olivier, is zelfs één van de betere circuitrijders die ik ken!
Enkele vrienden van mij rijden in wagens van "den Eddy".
Idd bijna alle wagens zijn btw vrij, lijkt mij enkel een probleem als je de wagen op de zaak wil.
Negatieve commentaren heb ik nog nooit gehoord. Voor Porsche werkt hij samen met RS Motors te Ingelmunster (zijn vrienden).
Niet de goedkoopste (hier ietsje anders) , goede aflevering en service.
Let wel ik heb hier geen verdienste mee, kan alleen maar zeggen daar verkopen ze geen katten in zakken!
Een expertise zal volgens mij zeker mogen.
Maar, waar is de GT3 wens?
Reys: GT3 staat vandaag helemaal onderaan mijn lijstje.. maar nog wel in het lijstje.. en de volgorde durft al eens veranderen... nu, als ik vandaag koop, is het geen GT3.
Die Turbo is vrij goedkoop omdat de zetels in mindere staat zijn.. herbekleden zou een must zijn, voor mij.
Reys: GT3 staat vandaag helemaal onderaan mijn lijstje.. maar nog wel in het lijstje.. en de volgorde durft al eens veranderen... nu, als ik vandaag koop, is het geen GT3.
Die Turbo is vrij goedkoop omdat de zetels in mindere staat zijn.. herbekleden zou een must zijn, voor mij.
Fatsoenlijk herbekleden is gemakkelijk te doen voor 1-2k euros idd...
Is een 2 tal km van mijn privé gevestigd.
Eddy Van Oost, de patron, ken ik al jaren en is een te vertrouwen man (gerenommeerd rallyrijder).
De jongste zoon, Olivier, is zelfs één van de betere circuitrijders die ik ken!
Enkele vrienden van mij rijden in wagens van "den Eddy".
Idd bijna alle wagens zijn btw vrij, lijkt mij enkel een probleem als je de wagen op de zaak wil.
Negatieve commentaren heb ik nog nooit gehoord. Voor Porsche werkt hij samen met RS Motors te Ingelmunster (zijn vrienden).
Niet de goedkoopste (hier ietsje anders) , goede aflevering en service.
Let wel ik heb hier geen verdienste mee, kan alleen maar zeggen daar verkopen ze geen katten in zakken!
Een expertise zal volgens mij zeker mogen.
Maar, waar is de GT3 wens?
En ondertussen zijn zonen, Olivier (den Oli) en Matthias VO Cars begonnen.
Omdat die mensen hun auto aan de straatstenen niet kwijt geraken en die dus voor "een prikje" moeten laten gaan?
Dat doet toch niets af aan het BTW karakter van die wagen?
Stel dat jij je kar moet wegdoen. Als de leasing (bvb) nog loopt moet je hem overkopen en verkopen. Met BTW. Als de leasingmaatschappij hem zelf verkoopt, is dat met BTW. Als hij ondertussen al op jouw balans stond, dan moet je die verkopen met BTW. (Ongeacht de lage prijs die je gaat vragen aan wax-it. )
De enige reden dat die wagens zonder BTW zijn, is dat ze zijn gekocht van een particulier. Dus jij bedoelt met 'die mensen' particulieren die hun kar niet meer kunnen/willen houden? Dus Power Cars & Boats kopen alle wagens van particulieren?
Wil hij niet gewoon zeggen dat 'geen kat' die wagens koopt omdat ze deze niet meer op de vennootschap kunnen zetten? (Of althans geen BTW meer kunnen aftrekken)
En aangezien het gros van het clienteel voor zo'n wagen de wagen op deze manier aankoopt de vraag naar de exemplaren die niet btw-aftrekbaar zijn daalt, logischerwijze dienen dus ook de prijzen van deze wagens te dalen om verkocht te raken.
Comment