Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Tegenwoordig leent toch iedereen op 40j, we zitten wel in de 21ste eeuw hé. Lenen to the fullest en zagen dat anderen het beter hebben

Ik heb slechts een iphone, een plasmascherm van 4768454inch en ik kan dit jaar maar 1x op wintersport, aaaaaaaaah!!
    40 jaar. Pff, het gedacht alleen al . Mijn ouders hebben mij altijd gezegd dat ik nooit mag lenen op langer dan 20 jaar, maar tegenwoordig is het bijna niet meer mogelijk, tenzij je heel wat erft.

Sommige Japanners lenen voor 150 jaar waarbij de lening wordt overgedragen van generatie op generatie

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft een gave bak!

Comment

• Wat een spannend filmpje weer!

Toppie hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Wat een spannend filmpje weer!

Toppie hoor!
          Wel 2x sound éh! 2x!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
            40 jaar. Pff, het gedacht alleen al . Mijn ouders hebben mij altijd gezegd dat ik nooit mag lenen op langer dan 20 jaar, maar tegenwoordig is het bijna niet meer mogelijk, tenzij je heel wat erft.

Sommige Japanners lenen voor 150 jaar waarbij de lening wordt overgedragen van generatie op generatie
            WTF?!
            Echt? Doen die da op 150 jaar en dan doorgeven? Haha, wist ik niet! Zotte jappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Ik heb daar vandaag mee gereden .. Iemand een idee welke reputatie Powercars heeft?
              Ligt op een steenworp van mijn ouderlijke thuis ... Ik ken zéér veel mensen die daar hun wagens gekocht hebben, stuk voor stuk tevreden.

Ik ben geen fan van kopen aan een handelaar (licht uitgedrukt) maar bij hen zou ik na verschillende positieve commentaren durven een auto kopen. Lijken me correcte mensen.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heel erg bedankt voor de input mensen. Weet ik te appreciëren!

Comment

• 40 jaar lenen

Als ge met beide partners werk hebt moet ge toch op 20 - 25 jaar een huisje of appartement kunnen afbetalen?
                  Mijn ouders zijn nu ons huidig huis aan het afbetalen op 8 jaar tijd en mijn pa is op pensioen en mijn ma is afdelingshoofd op de boekhouding
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    40 jaar lenen

Als ge met beide partners werk hebt moet ge toch op 20 - 25 jaar een huisje of appartement kunnen afbetalen?
                    Mijn ouders zijn nu ons huidig huis aan het afbetalen op 8 jaar tijd en mijn pa is op pensioen en mijn ma is afdelingshoofd op de boekhouding
                    Waarschijnlijk hadden ze al een gans pak liggen, oftewel verdient uw moeder een fortuin, oftewel wonen jullie in een paddenstoel.

Comment

• Comment

Waarschijnlijk hadden ze al een gans pak liggen, oftewel verdient uw moeder een fortuin, oftewel wonen jullie in een paddenstoel.
                        Ze hadde een derde van het totale bedrag opzij staan de rest is geleend en nee tis genne paddenstoel,
                        Gewoon standaard appartement van 150 m²
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          870 EUR per maand, ik denk dat velen dat wel een beetje onderschatten..
                          Dat betalen de meesten af voor hun huis
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Je kan zo nog wel wat verder gaan ook he.

1500 euro jaarlijkse taks, dat is wat velen maandelijks netto verdienen.
                          Altijd grappig deze reakties lezen van gasten die dit zonder probleem maandelijks neertellen vor hun auto's ... of hebben jullie een ezelke die dit doet ?

Comment

• Misschien kunnen we in dit topic aandacht besteden aan Porsches? Paddenstoelen interesseren me minder.

Comment

• Eentje voor het lelijke-auto topic:

Comment

• Comment

Erven? Dan moet je je ouders al omleggen net voor je je lening aangaat of zo?

Comment

• die oranje niet normaal wat sommigen hun porsche aandoen

De sportec SPR1 daarentegen: vet bakske
                                    Hans records an incredible Porsche tuned by the Swiss tuner Sportec on circuit Spa Francorchamps (Belgium) during the Gran Turismo Events. The Sportec SPR1 F...
                                    Last edited by ; 24/04/2011, 22:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Die lijnen, die heupen Zalig toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Altijd grappig deze reakties lezen van gasten die dit zonder probleem maandelijks neertellen vor hun auto's ... of hebben jullie een ezelke die dit doet ?
                                        Nee maar ik denk dat sommigen wel eens een verkeerd beeld krijgen van wat "normaal" is door te lang op fora als dit rond te hangen. Ik ben mij terdege bewust van het geluk dat ik heb van zoiets te kunnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Misschien kunnen we in dit topic aandacht besteden aan Porsches? Paddenstoelen interesseren me minder.

klassiek edoch knap.

Comment

Working...
                                          X