Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die sticker-dingen vind ik absoluut misplaatst .. de 996 GT3 stoelen nog misplaatster .. maar de auto/bodykit zelf, vind ik eigenlijk wel heel knap... kofferspoiler, achterbumper, voorbumper, .. nice.
Joris:
In het topic van uwe GT3 dacht ik gelezen te hebben dat je uw banden laat steken ergens in Adenau aan den overkant van de Lidl Gisteren eens een kijkje gaan nemen. Na het trackweekend met Jokke gesproken en hij raadde ons Gele Pagids aan, aangezien de remmen moeten vervangen worden op de 911.. kan je die daar laten bestellen en monteren ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Joris:
In het topic van uwe GT3 dacht ik gelezen te hebben dat je uw banden laat steken ergens in Adenau aan den overkant van de Lidl Gisteren eens een kijkje gaan nemen. Na het trackweekend met Jokke gesproken en hij raadde ons Gele Pagids aan, aangezien de remmen moeten vervangen worden op de 911.. kan je die daar laten bestellen en monteren ?
Ik zou ze toch iets dichter bij huis zoeken eerlijk gezegd
De goedkoopste plaats waar ik ze al gevonden heb is bij Mosa Frein in Namen maar dan gade ze wel zelf moeten steken
En anders idd bij Carnewal ofzo. Bereid u idd maar voor op wat gepiep, en veel smerigere velgen Nu ge moet zien of het vandoen is ook eh. Ze kosten een stuk meer dan de originele Porsche blokken en de initiele bite als ze koud staan is wel wat slechter (op straat bv). Idealiter moet ge dan ook eerst uw schijven eens opschuren om het oude remmateriaal te verwijderen voor ge met die Pagids begint en deftig de boel inremmen.
Tuur bo bv die rijdt nog altijd met de standaard Porsche blokken rond en die is daar tevreden over.
Het grote voordeel van de gele Pagids is dat ze tegen meer mishandeling kunnen en langer meegaan.
Is het enkel de blokken die vervangen moeten worden of ook de schijven?
Comment