Knappe spyvid van de nieuwe... Ziet er veelbelovend uit imo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, ik kwam op de site enkel wit en blauw tegen, maar foto's op internet tonen ook zwarte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, ik kwam op de site enkel wit en blauw tegen, maar foto's op internet tonen ook zwarte.
Zijn wraps.(let op de kleur accenten aan de stoelen)
Er zou inderdaad wel een rode naar Latem komen.
Comment
-
EVO stukje, zoals gewoonlijk de moeite...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk volg de Walter en als het dan echt moet kunde nog altijd een sharworkske doen
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwtf ik snap niet waarom mensen zo raar doen over dat GT2 RS interieur.
Is irl echt een zot knap interieur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Zijn wraps.(let op de kleur accenten aan de stoelen)
Er zou inderdaad wel een rode naar Latem komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDe linkse is wel geen speedster he, gewone 4S met fuchs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenIk zie nogtans 2 bulten hoor, of zie ik nu zo verkeerd?
edith zegt: maar ook een bult.
Speedster met PSE ofzo?
Hij heeft ook die steenslagstickers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenSpeedster met wat mods.(let op interieur)
Edit: En de spoiler lip onder de voorbumper heeft hij ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenWaarom zou je een Speedster kopen, om dan heel de achterkant om te bouwen naar een gewone Carrera? Hij heeft die gleuven in de achterbumper ook niet meer ...
Edit: En de spoiler lip onder de voorbumper heeft hij ook niet
Voorlip zie ik inderdaad ook niet maar dat zie je ook niet altijd op een GT3 RS etc..
Comment
Comment