Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe spyvid van de nieuwe... Ziet er veelbelovend uit imo

Der neue Porsche 911 feiert seine Premiere auf der IAA 2011 in Frankfurt. Bei auto-motor-und-sport.de lässt der Sportler mit dem Baureihencode 991 die "Erlkö...

Comment

• In welke kleuren kon je de 997 Speedster eigenlijk krijgen?

Er "zou" een rode speedster geleverd zijn hier vlakbij aan iemand die een 356 Speedster en een 964 Speedster (breedbouw) heeft, beide in het rood.

Maar ik heb eerlijk gezegd twijfels bij het verhaal...

Comment

• Enkel wit en blauw, voor zover ik weet.

Comment

• Ja, ik kwam op de site enkel wit en blauw tegen, maar foto's op internet tonen ook zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ja, ik kwam op de site enkel wit en blauw tegen, maar foto's op internet tonen ook zwarte.
            Je kan wel een andere kleur krijgen dacht ik tegen een gigantische meerprijs. Matteo weet daar meer over normaal gezien.

Comment

• Ik had gehoort dat er in Latem een rode zou toekomen dus kan wel kloppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ja, ik kwam op de site enkel wit en blauw tegen, maar foto's op internet tonen ook zwarte.

Zijn wraps.(let op de kleur accenten aan de stoelen)

Er zou inderdaad wel een rode naar Latem komen.

Comment

• Da's maar niks in het zwart, imho.
                  Meteen alle Speedster-accenten minder geaccentueerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ik volg de Walter en als het dan echt moet kunde nog altijd een sharworkske doen
                    En wat zegt de Walter? (gelieve meteen in NL te vertalen want z'n duits boerendialect is soms moeilijk verstaanbaar )

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    wtf ik snap niet waarom mensen zo raar doen over dat GT2 RS interieur.

Is irl echt een zot knap interieur.
                    En als je 't niet wil zonder meerprijs alles zwart ook.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Even dit topic niet meer kunnen volgen maar gaan ze de 4.0 nu ook in de plaatsen?
                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Zijn wraps.(let op de kleur accenten aan de stoelen)

Er zou inderdaad wel een rode naar Latem komen.
                          De linkse is wel geen speedster he, gewone 4S met fuchs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                            De linkse is wel geen speedster he, gewone 4S met fuchs
                            Ik zie nogtans 2 bulten hoor, of zie ik nu zo verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                              Ik zie nogtans 2 bulten hoor, of zie ik nu zo verkeerd?
                              Ik zie vooral 4 uitlaten bij de linkse.
                              edith zegt: maar ook een bult.

Speedster met PSE ofzo?
                              Hij heeft ook die steenslagstickers.
                              Last edited by ; 28/04/2011, 20:25.

Comment

• Speedster met wat mods.(let op interieur)

Comment

• Ik wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    Speedster met wat mods.(let op interieur)
                                    Waarom zou je een Speedster kopen, om dan heel de achterkant om te bouwen naar een gewone Carrera? Hij heeft die gleuven in de achterbumper ook niet meer ...
                                    Edit: En de spoiler lip onder de voorbumper heeft hij ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                      Waarom zou je een Speedster kopen, om dan heel de achterkant om te bouwen naar een gewone Carrera? Hij heeft die gleuven in de achterbumper ook niet meer ...
                                      Edit: En de spoiler lip onder de voorbumper heeft hij ook niet
                                      De luchtinlaten heeft 'ie ook nog hoor
                                      Voorlip zie ik inderdaad ook niet maar dat zie je ook niet altijd op een GT3 RS etc..

Comment

• met speedster kloppen oa de achterlichten niet en zwarte ring aan de voorlichten is er ook niet.; uitlaat klopt niet; redelijke twijfelgevallen voor mij; iemand zin om na te meten of de voorruit lager is?

Comment

Working...
                                        X