Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel GT3 in 't Aqua Blau zie je niet, dus de foto's zijn maar schaars in deze kleur.
    Kwam op Rennlist deze tegen, ZALIG! :
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• @Jerain : staat die daar nu nog altijd te koop ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        @Jerain : staat die daar nu nog altijd te koop ???
        nee, hij gaat hem stelen

Comment

• Blauwe staat op auto.vlan @ 84K.

Ik heb hem zeer recent gezien. Auto is in topstaat, maar 84K zonder PCM ligt boven de marktprijs... nogmaals hij ziet er fantastisch uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Doen?

If you could, you should...

Idd. die van geeteethree zijn vader geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Blauwe staat op auto.vlan @ 84K.

Ik heb hem zeer recent gezien. Auto is in topstaat, maar 84K zonder PCM ligt boven de marktprijs... nogmaals hij ziet er fantastisch uit!
              Imho is PCM irrelevant voor de marktprijs, of zou dat tenminste moeten zijn... Goodies als de 'CGT' kuipjes en Clubsport icm. met een knappe, zeldzame kleur zijn een pak relevanter voor zo'n wagen, imo.

Comment

• Daarmee dat hij anderhalf jaar te koop staat...

Als je geen belang hecht aan PCM en het blauw u 5K waard is, moet je deze kopen, want hij is in zeer goeie staat. Ik had het er niet voor over, maar ik maak andermans rekening niet.

Comment

Daarmee dat hij anderhalf jaar te koop staat...

Als je geen belang hecht aan PCM en het blauw u 5K waard is, moet je deze kopen, want hij is in zeer goeie staat. Ik had het er niet voor over, maar ik maak andermans rekening niet.
                  Neemt niet weg dat de prijs misschien te hoog staat, daar spreek ik mij niet over uit, maar PCM daarin een beslissende factor noemen is even absurd als Natalie Portman links laten liggen omdat ze slecht is in wiskunde...

Comment

• Je ziet het nogal zwart-wit. De zwarte GT3 van Hermens werd mij aangeboden voor <78K. Clubsport, PCM, identieke kms en met een jaar garantie.

Dan heb ik snel gekozen... maar ieder spendeert zijn budget op zijn manier. Ik ben overigens voor iets totaal anders gegaan.

Comment

Je ziet het nogal zwart-wit. De zwarte GT3 van Hermens werd mij aangeboden voor <78K. Clubsport, PCM, identieke kms en met een jaar garantie.

Dan heb ik snel gekozen... maar ieder spendeert zijn budget op zijn manier. Ik ben overigens voor iets totaal anders gegaan.
                      Zelfde kuipjes? Ook gekende historiek? Los daarvan zou die kleur me idd. wel wat opleg waard zijn...

Iets anders = Turbo?

Comment

• Clubsport heeft altijd die stoelen. Porsche onderhouden. En heeft ook een jaar te koop gestaan... is verkocht sinds 2 weken.

Comment

Clubsport heeft altijd die stoelen. Porsche onderhouden. En heeft ook een jaar te koop gestaan... is verkocht sinds 2 weken.
                          Stoelen zijn wel rond de 5k opleg als ik me niet vergis... Enfin Clubsport was 'gratis' maar je moest wel die stoelen hebben, niet?

Comment

• Clubsport is gratis, maar je moet idd de stoelen in optie nemen.

Stoelen in optie + clubsport = nomex stoelen
                            Stoelen in optie - clubsport = leder/alcantara kuipen

Dus, clubsport altijd deze nomex kuipen.

(Afaik)

Comment

• Zo had ik het ook in m'n hoofd, terwijl bij de .2 je keuze had tussen de klapkuipjes en de vaste...

Maar goed, we dwalen af, PCM irrelevant!

Comment

• Waar hij al te koop heeft gestaan weet ik niet maar staat nu nog niet zo lang te koop op porsche.be... Ik vind het ook veel geld als je ziet dat je voor een 10k meer eens rs hebt die imo nog een stuk knapper(beter,...) is.

Comment

• Jongens,

Heb een simpele vraag: is de kont van een Carrera S even breed als die van een Carrera 4S ?

Tenks,

X

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                                    Jongens,

Heb een simpele vraag: is de kont van een Carrera S even breed als die van een Carrera 4S ?

Tenks,

X
                                    De vierwiel aangedreven Porsches hun kont is wat breder dan hun tweewiel aangedreven broertjes.

Comment

• OK. Dan weet ik waarnaar ik moet uitkijken
                                      Tenks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                                        OK. Dan weet ik waarnaar ik moet uitkijken
                                        Tenks
                                        44mm smaller om precies te zijn.

Comment

• Soms maken 44mm het verschil

Comment

Working...
                                          X