Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
    Soms maken 44mm het verschil
    Mensen die zeggen dat die 44mm het verschil niet maken hebben zelf 44mm extra.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Mensen die zeggen dat die 44mm het verschil niet maken hebben zelf 44mm extra.
      ... of juist niet

      Comment


      • Jij hebt een andere 44mm in gedachten denk ik

        Comment




        • Spoilerlip Techart, zonder de extra 'dingen' in de luchthappers.
          Vind ik niet mis

          Comment


          • Bijhorende zijkant:



            Kofferspoiler vind ik zo op het eerste zicht maar niks ..

            Comment


            • Heb je dan beslist Daggie? Misschien stond het hier al......?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Bijhorende zijkant:



                Kofferspoiler vind ik zo op het eerste zicht maar niks ..
                Mooi

                Kofferspoiler zie ik wel graag ... maar ik ben dan ook geen Porsche kenner he

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Mooi

                  Kofferspoiler zie ik wel graag ... maar ik ben dan ook geen Porsche kenner he
                  Je moet geen Porsche kenner zijn om dat mooi te vinden he Toere , uw volste recht!

                  Comment



                  • +


                    With the 911 GT3 RS 4.0, one of Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart’s most popular, coveted and successful racing pedigree production cars is entering the home straight. Limited to 600 vehicles, the 911 GT3 RS 4.0 brings together in a road car all the attributes that have made the Porsche 911 GT3 a serial winner on the race track. The new model purveys thoroughbred motorsport technology to its innermost core. The flat engine's crankshaft has been lifted unchanged from the 911 GT3 RSR racing car’s six cylinder engine and the forged pistons’ connecting rods are fashioned from titanium. The four-litre displacement sports engine, the biggest 911 model line engine ever, is also the most powerful naturally aspirated engine with 125 hp/litre (92 kW). It achieves its maximum power of 368 kW (500 hp) at 8,250 revs per minute. The engine delivers its maximum torque of 460 Newton metres at 5,750 rpm.

                    The 911 GT3 RS 4.0 offers truly impressive performance. The most eloquent figure: It makes it round the Nürburgring-Nordschleife in 7:27 minutes. The 911 GT3 4.0, available exclusively with a six-speed sports transmission, sprints to 100 km/h (62 mph) from a standing start in 3.9 seconds, its gearing designed for the racing circuit taking it to the 200 km/h (124 mph) mark in under 12 seconds.

                    The 911 GT3 RS 4.0’s outstanding driving dynamics are the fruit of meticulously coordinated details. In addition to using the suspension components typically encountered in motor racing, weight reduction is also of supreme importance. Equipped as standard with light weight components such as bucket seats, bonnet and front wings made of carbon fibre, plastic rear windows and weight-optimised carpets, the two-seater’s ready-for-road weight is a mere 1,360 kilograms with a full tank of fuel. At 2.72 kg/hp, the 911 GT3 RS 4.0’s power-to-weight ratio thereby dips below the magical threshold of 3 kilograms per hp.

                    The limited edition 911 is painted white as standard and emphasises its proximity to motor racing by its dynamic appearance. Trademark characteristics are the wide track, the low vehicle position, the large rear wing with adapted side plates, the typical central twin tailpipe and the aerodynamically optimised body. The lateral front air deflection vanes, so-called flics, making their first appearance on a production Porsche, testify to the aerodynamic precision engineering. They create increased downforce on the front axle and together with the steeply inclined rear wing bring the vehicle into aerodynamic equilibrium. As a result, at top speed, aerodynamic forces exert an additional 190 kg pushing the 911 GT3 RS 4.0 onto the road.

                    The market launch of the new Porsche 911 GT3 RS 4.0 begins in Germany in July 2011. The basic list price is 178,596 euro including 19 per cent value added tax and country-specific equipment.
                    Bron: Rennteam.com

                    Comment


                    • toere: Ik vind het achter aanzicht niet zo mooi:





                      Al valt dit beter mee:

                      Comment


                      • Van bovenaf, is hij leuk:


                        Maar van lager, vind ik het minder:

                        Comment


                        • De enige echt "knappe" vleugel achteraan vind ik persoonlijk die van de 997 Mk1 GT3RS...

                          Comment


                          • Nu we toch over achtervleugels bezig zijn idd GT3 RS MKI klopt! heb het overwogen, maar dan toch gekozen voor de GT3 MKI op de brede kont (4S) te plaatsen.

                            Comment


                            • De integratie van de achterspoiler van de GT3rs mkI is een van de hoofdreden dat ik deze verkies boven de "snellere" MKII GT3 ...en dat beklaag ik me niet. Het plaatje klopt daar vind ik. Voor mij is het daar looks boven performance.... Oeps.

                              Comment


                              • + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Van bovenaf, is hij leuk:


                                  Maar van lager, vind ik het minder:
                                  Sweet!

                                  Comment


                                  • 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Welke aftermarket uitlaat is dat op die GT2RS? Kan me moeilijk voorstellen dat ge iets beter dan akrapovic gaat vinden?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                        Nu we toch over achtervleugels bezig zijn idd GT3 RS MKI klopt! heb het overwogen, maar dan toch gekozen voor de GT3 MKI op de brede kont (4S) te plaatsen.

                                        Comment


                                        • Afgelopen weekend photoshoot gedaan van een vriend zijn GT3-RS
                                          Alvast een fototje:

                                          Oh ja, het is pas de eerste keer dat ik iets steenkool-achtig gebruik als locatie

                                          Comment

                                          Working...
                                          X