Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind (en vooral bij de MK2) wit echt lekker racy staan.
    Je ziet ze heel vaak in 't wit aan de ring en op mobile.de, maar met een eventuele subtiele striping is dat zo zalig, imo
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Idd prachtige kleur maar imo niet voor een GT model. Voor een carrera zou het zeer mooi zijn. Imo moet een GT3 echt een kleur hebben of anders full black...

Ik ben akkoord moest het over een GT3RS gaan, op een gewone GT3 vind ik dit perfect kunnen. Maar zoals steeds met kleuren is dit zuiver persoonlijke smaak.

Maar ook de iets gewaagdere ( Fuel, Tuur Bo,...) GT3 kunnen zéér knap zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Ik vind (en vooral bij de MK2) wit echt lekker racy staan.
        Je ziet ze heel vaak in 't wit aan de ring en op mobile.de, maar met een eventuele subtiele striping is dat zo zalig, imo
        Idd wit en groen zijn ook perfect voor een RS! Kleur maakt mss zelfs weinig uit bij zo'n kar... Het blijft het rijden dat vooral speciaal is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Mooie correctie
          Echt he.

Comment

Idd wit en groen zijn ook perfect voor een RS! Kleur maakt mss zelfs weinig uit bij zo'n kar... Het blijft het rijden dat vooral speciaal is!
            Lekker racy in 't wit, met zwart OZ Ultraleggera's en rood velgenhart ofzo

Dit vind ik bijvoorbeeld ook heel mooi. Een sobere kleur met een subtiele striping, schitterend

En langs de andere kant.. een felle kleur

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Doe mij maar een gele.

Comment

• De gele met zwarte velgen.
                Mr Drift

Comment

• Bij een GT3, zou ik ook kiezen voor een 'in-your-face' kleurtje. Met een GT3 val je sowieso op, dus die reden valt weg (imho).

Bij een Carrera zie ik het anders .. daar vind ik een bescheidener kleur meestal mooier .. Macadamia is erg knap, maar ik vrees dat er een leeftijd staat op zo'n kleur. Daarnaast moet het toch zonnig zijn eer het kleur op zijn best is .. al is dat bij heel veel kleuren het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Doe mij maar een gele.

Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                    De gele met zwarte velgen.

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Bij een Carrera zie ik het anders .. daar vind ik een bescheidener kleur meestal mooier .. Macadamia is erg knap, maar ik vrees dat er een leeftijd staat op zo'n kleur. Daarnaast moet het toch zonnig zijn eer het kleur op zijn best is .. al is dat bij heel veel kleuren het geval.
                    Macadamia bestaat toch al een jaarke of 3 denk ik ?
                    Staat voor mij nog altijd op 1 als kleur op een Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

funny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                        Heel knappe kleur, mooie combinatie
                        @macademia GT3 3.8

wow wel knap in dit kleur

Comment

Wie van de 3 kies je?

Numero uno!

Comment

• Voor mij ook de oranje. De tweede livery is nooit mijn ding geweest en het derde is heel vet maar doe mij maar een kleurtje!

Comment

• Ik bedoelde eerder dat een eigenaar van zo'n kleur het wel snel zou beu (kunnen) worden ..

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Macadamia bestaat toch al een jaarke of 3 denk ik ?
                              Staat voor mij nog altijd op 1 als kleur op een Porsche

Comment

• Ik zie dagelijks zo'n zwart/oranje GT3RS (2) staan , maar vandaag een oranje/zwarte (1) gezien en vond dat precies toch iets knapper Of het moest zijn dat ik die zwarte gewoon ben . Maar op zo'n auto mag wel een kleurtje .
                                In het groen is 'm natuurlijk ook wel lekker .

Comment

• PS : op die tweede moeten de velgen ook nog wel oranje om het goed te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                    Ik bedoelde eerder dat een eigenaar van zo'n kleur het wel snel zou beu (kunnen) worden ..
                                    Dacht wel dat je zoiets bedoelde , toch vermoed ik dat het in mijn geval niet zo zou zijn

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dat is tenminste kleur se

Comment

• Die blauwe hé ?

Comment

Working...
                                          X