Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje tussendoor: Porsche Centre Knokke, is dat een "volwaardige" dealer of enkel een servicepunt voor de Knokke-gangers met een defect standlicht?
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Is een volwaardige dealer.

Comment

• 4S met een hele resem aanpassingen.

Comment

• Heb ik laatst een nieuwe motor in gestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Heb ik laatst een nieuwe motor in gestoken.
            Zouden de 997 3.8 blokken ook ploffen zoals mijn 996 3.4 blok gedaan heeft?
            2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
            2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
            2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Heb ik laatst een nieuwe motor in gestoken.
              Is dat niet 'vreemd' om dat op een publiek forum te zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                Vraagje tussendoor: Porsche Centre Knokke, is dat een "volwaardige" dealer of enkel een servicepunt voor de Knokke-gangers met een defect standlicht?
                Is zeker een volwaardige dealer, volop in expansie zelfs (nieuwbouw aan het zetten). Er zijn daar wel maar enkele Porsche mechaniekers dus de gezamenlijke kennis en ervaring zal in pakweg Drogenbos of Latem wel een pak hoger liggen maar voor een standaard onderhoud zonder speciallekes is het daar zeker minstens even goed als op een ander.

Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten
                Zouden de 997 3.8 blokken ook ploffen zoals mijn 996 3.4 blok gedaan heeft?
                Je kunt hier een heel genuanceerd verhaal neerpennen als antwoord op je vraag maar short answer: yes (2 gevallen mij bekend van een MY05 Carrera 3.6 en een 3.8S). Turbo versies en 997 MK2 ploffen naar mijn weten niet (totaal andere motorarchitectuur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                  Is zeker een volwaardige dealer, volop in expansie zelfs (nieuwbouw aan het zetten).
                  Steven zal content zijn, want hij 'klaagt' al een tijdje dat ze te weinig plaats in hun showroom hebben.
                  De nieuwbouw maquette zag er alleszins veel belovend uit.

Comment

• Rommeltje zal idd content zijn. Was ook nie echt een showroom voor zo een locatie hè.

Comment

• Waar komt de nieuwe Porsche garage in Knokke ?

Comment

• Waar ze nu is.

Comment

• Je kunt nu zondag trouwens de werf bezoeken

Ontdek de verhalen achter de werven tijdens Open Wervendag op zondag 26 mei. Vind alle deelnemende werven en alle extra info op onze website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Waar ze nu is.
                            Erachter dan ?

Vorgie week nog gepasseerd ... niet op gelet

Comment

• Jep, schuin erachter.

Comment

• Ben daar ooit eens beland met m'n Coupé GT. Motor sputterde (achteraf bleek dat door 'natte bougie' te zijn) en bij de Audi garage daar dichtbij hadden ze de juiste diagnoseapparatuur niet. Zeer vriendelijke garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                  Rommeltje zal idd content zijn. Was ook nie echt een showroom voor zo een locatie hè.
                                  Als je Rommeltje een beetje kent, heeft hij toch al een schone carrière afgelegd é. *Droomjob*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                    Als je Rommeltje een beetje kent, heeft hij toch al een schone carrière afgelegd é. *Droomjob*
                                    Alleen spijtig dat hij soms zo arrogant kan doen...

Comment

• Geel

Comment

• Comment

• Agreed, maar dan wel Signal ipv. Speed!

Comment

Working...
                                          X