Vraagje tussendoor: Porsche Centre Knokke, is dat een "volwaardige" dealer of enkel een servicepunt voor de Knokke-gangers met een defect standlicht?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb ik laatst een nieuwe motor in gestoken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb ik laatst een nieuwe motor in gestoken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenVraagje tussendoor: Porsche Centre Knokke, is dat een "volwaardige" dealer of enkel een servicepunt voor de Knokke-gangers met een defect standlicht?
Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk BerichtenZouden de 997 3.8 blokken ook ploffen zoals mijn 996 3.4 blok gedaan heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIs zeker een volwaardige dealer, volop in expansie zelfs (nieuwbouw aan het zetten).
De nieuwbouw maquette zag er alleszins veel belovend uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWaar ze nu is.
Vorgie week nog gepasseerd ... niet op gelet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenRommeltje zal idd content zijn. Was ook nie echt een showroom voor zo een locatie hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenAls je Rommeltje een beetje kent, heeft hij toch al een schone carrière afgelegd é. *Droomjob*
Comment
Comment