Ga diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ga bovenstaande wel goedmaken met deze ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSpoiler er af, bbs erop and we have a winner!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGa diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZiet er redelijk mint uit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGa diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenIs het deze met een 3.8s in van op autoscout?
Damn it !!! Die was belachelijk vet ... en duidelijk juist in prijs want op 4 dagen verkocht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNet nog eens op de Porsche website geweest en ik vroeg mij af kan je de gewone GT3 nu eigenlijk nog nieuw bestellen?
De nieuwste supersportwagen van Porsche is reeds uitverkocht. Voor alle 918 exemplaren die gepland stonden is in een hele korte tijd een koper gevonden. Krap twee maanden geleden ging de hybride supercar van Porsche in de verkoop, er zijn dus iedere werkdag meer dan 20 mensen bij de Porsche dealer langs gegaan om een krabbel […]
Daar geloof ik nu eens niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenNee
De nieuwste supersportwagen van Porsche is reeds uitverkocht. Voor alle 918 exemplaren die gepland stonden is in een hele korte tijd een koper gevonden. Krap twee maanden geleden ging de hybride supercar van Porsche in de verkoop, er zijn dus iedere werkdag meer dan 20 mensen bij de Porsche dealer langs gegaan om een krabbel […]
Daar geloof ik nu eens niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSpoiler er af, bbs erop and we have a winner!
BBS erop, verlagen, -4 graden camber erop en wax-it livery.
En dan inschrijven voor de VLN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNiks jong.
BBS erop, verlagen, -4 graden camber erop en wax-it livery.
En dan inschrijven voor de VLN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk BerichtenZouden de 997 3.8 blokken ook ploffen zoals mijn 996 3.4 blok gedaan heeft?
nie zoveel als de 3.4(3.6) maar er zijn wel wat gevallen dat de 997 een defect aan de motor krijgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenAlleen spijtig dat hij soms zo arrogant kan doen...
voor zover ik Steven ken en met hem opleiding gehad heb kan ik alleen maar zeggen
dat het zeer goed bevalen is, ne plezanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNet nog eens op de Porsche website geweest en ik vroeg mij af kan je de gewone GT3 nu eigenlijk nog nieuw bestellen?
nee, niet meer mogelijk...
had vorige maand een klant voor een GT3 en had toen al geen productie meer...
Comment
Comment