Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ga diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to

Comment

• WTF !

Comment

• Ik ga bovenstaande wel goedmaken met deze ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Ik ga bovenstaande wel goedmaken met deze ...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&id=142028711
          Spoiler er af, bbs erop and we have a winner!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Ziet er redelijk mint uit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ga diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to
              Fak die is zalig. Zou echt eens moeten gaan kijken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ziet er redelijk mint uit ...
                Dat zeggen ze hier al te snel.

Comment

• .

click pic to watch in full size

.

Comment

Ga diene Cayman halen in Frankrijk, Bert. I know you want to
                    Is het deze met een 3.8s in van op autoscout?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                      Is het deze met een 3.8s in van op autoscout?
                      Nee, het was een andere ... maar blijkbaar is die nu al verkocht ...

Damn it !!! Die was belachelijk vet ... en duidelijk juist in prijs want op 4 dagen verkocht

Comment

• http://www.anamera.com/en/editorial/...he=1&tx_ttnews[backPid]=303&cHash=4ca92eb34d

Comment

• Net nog eens op de Porsche website geweest en ik vroeg mij af kan je de gewone GT3 nu eigenlijk nog nieuw bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Net nog eens op de Porsche website geweest en ik vroeg mij af kan je de gewone GT3 nu eigenlijk nog nieuw bestellen?
                            Nee

De nieuwste supersportwagen van Porsche is reeds uitverkocht. Voor alle 918 exemplaren die gepland stonden is in een hele korte tijd een koper gevonden. Krap twee maanden geleden ging de hybride supercar van Porsche in de verkoop, er zijn dus iedere werkdag meer dan 20 mensen bij de Porsche dealer langs gegaan om een krabbel […]

Daar geloof ik nu eens niets van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                              Nee

De nieuwste supersportwagen van Porsche is reeds uitverkocht. Voor alle 918 exemplaren die gepland stonden is in een hele korte tijd een koper gevonden. Krap twee maanden geleden ging de hybride supercar van Porsche in de verkoop, er zijn dus iedere werkdag meer dan 20 mensen bij de Porsche dealer langs gegaan om een krabbel […]

Daar geloof ik nu eens niets van.
                              Op de .de website kan je 'm nog steeds configureren met prijs erbij... Bij voorstelling staat ie dan weer niet bij. Ze zullen mss van de RS4.0 niet vanaf geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Niks jong.

BBS erop, verlagen, -4 graden camber erop en wax-it livery.

En dan inschrijven voor de VLN

Comment

Niks jong.

BBS erop, verlagen, -4 graden camber erop en wax-it livery.

En dan inschrijven voor de VLN
                                  Race on Saturday, clean on Tuesday!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten
                                    Zouden de 997 3.8 blokken ook ploffen zoals mijn 996 3.4 blok gedaan heeft?

nie zoveel als de 3.4(3.6) maar er zijn wel wat gevallen dat de 997 een defect aan de motor krijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                      Alleen spijtig dat hij soms zo arrogant kan doen...

voor zover ik Steven ken en met hem opleiding gehad heb kan ik alleen maar zeggen
                                      dat het zeer goed bevalen is, ne plezanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                        Net nog eens op de Porsche website geweest en ik vroeg mij af kan je de gewone GT3 nu eigenlijk nog nieuw bestellen?

nee, niet meer mogelijk...
                                        had vorige maand een klant voor een GT3 en had toen al geen productie meer...

Comment

• Comment

Working...
                                          X