Velgen mochten iets lichter van kleur maar dan passen die niet meer perfect bij de andere zwarte delen, maar toch lekkere kar zo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenvoor zover ik weet gewoon hetzelfde als de G50 en werd meestal met WTL genomen (bredere heupen)
G50? bij motor of modelbenamingen ben ik hierbij een leek.
is dit ook een 3.6 of 3.8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenG50? bij motor of modelbenamingen ben ik hierbij een leek.
is dit ook een 3.6 of 3.8?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIs zeker een volwaardige dealer, volop in expansie zelfs (nieuwbouw aan het zetten). Er zijn daar wel maar enkele Porsche mechaniekers dus de gezamenlijke kennis en ervaring zal in pakweg Drogenbos of Latem wel een pak hoger liggen maar voor een standaard onderhoud zonder speciallekes is het daar zeker minstens even goed als op een ander.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Beste Porsche lovers
Ik ben een studente marketing en moet het merk Porsche grondig onderzoeken. Daarom ben ik op zoek naar kenners van het merk die mij hun opinie en ervaring kunnen meedelen, want ik ben een vrouw en snap niks van al die technologische snufjes.
Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche? En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
Sorry voor al die termen, maar jullie mening is echt belangrijk voor mijn werk, want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
Alvast bedankt voor jullie reactie
groetjes
Elise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elise159 Bekijk BerichtenBeste Porsche lovers
Ik ben een studente marketing en moet het merk Porsche grondig onderzoeken. Daarom ben ik op zoek naar kenners van het merk die mij hun opinie en ervaring kunnen meedelen, want ik ben een vrouw en snap niks van al die technologische snufjes.
Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche? En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
Sorry voor al die termen, maar jullie mening is echt belangrijk voor mijn werk, want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
groetjes
Elise
hier vind je al iets
mijn mening is dat mensen die Porsche rijden sociale mensen zijn die niet de behoefte hebben om op te vallen met hun sportwagen. Porsche is betrouwbaar, snel en nog dagelijks bruikbaar. qua marketing gebruikt Porsche veel slogans waarbij je even kan bij stil staan zoals bij een filmpje over de racegeschiedenis van Porsche stond er: "Auz Prinzip, nicht aus Prestige". Porsche heeft ook voor ieder persoon een geschikt model.
Ik hoop dat je hier iets kan uit halen en alvast succes met je onderzoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elise159 Bekijk BerichtenWat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche?
En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
groetjes,
een tevreden Renault rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe hebt geld, wilt een auto die er sportief uitziet en je wil geen bmw coupé om mee naar Knokke te rijden maar je wil wel zetelventilatie en stuurverwarming.
Ah nee, wacht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe hebt geld, wilt een auto die er sportief uitziet en je wil geen bmw coupé om mee naar Knokke te rijden maar je wil wel zetelventilatie en stuurverwarming.
Ja, anders zouden ze nooit zoveel mk1 Cayenne diesels verkocht hebben
Idem.
groetjes,
een tevreden Renault rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elise159 Bekijk BerichtenBeste Porsche lovers
groetjes
Elise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenEn ik ging ze nochtans naar jou sturen, omdat ik dacht dat je haar ongetwijfeld wel ging willen HELPEN
Comment
Comment