Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velgen mochten iets lichter van kleur maar dan passen die niet meer perfect bij de andere zwarte delen, maar toch lekkere kar zo

Comment

• Heb deze toevallig gevonden op het internet de nieuwe porsche gt3 rs 4.0, moet zeggen echt
      de max van een machiene zalig om er naar te kijken , maar nog zotter om er mee te vlammen.
      The file you are trying to access cannot be found. Das angeforderte Dokument konnte nicht gefunden werden.

Comment

• oude(re) Speedster...
        specs...iemand??
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• voor zover ik weet gewoon hetzelfde als de G50 en werd meestal met WTL genomen (bredere heupen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
            voor zover ik weet gewoon hetzelfde als de G50 en werd meestal met WTL genomen (bredere heupen)

G50? bij motor of modelbenamingen ben ik hierbij een leek.
            is dit ook een 3.6 of 3.8?
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
              G50? bij motor of modelbenamingen ben ik hierbij een leek.
              is dit ook een 3.6 of 3.8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Versnellingsbak dus... en een 3.2
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                    Is zeker een volwaardige dealer, volop in expansie zelfs (nieuwbouw aan het zetten). Er zijn daar wel maar enkele Porsche mechaniekers dus de gezamenlijke kennis en ervaring zal in pakweg Drogenbos of Latem wel een pak hoger liggen maar voor een standaard onderhoud zonder speciallekes is het daar zeker minstens even goed als op een ander.
                    Ok, thx voor de info
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• .

click pic to watch in full size

.

Comment

• Beste Porsche lovers
                        Ik ben een studente marketing en moet het merk Porsche grondig onderzoeken. Daarom ben ik op zoek naar kenners van het merk die mij hun opinie en ervaring kunnen meedelen, want ik ben een vrouw en snap niks van al die technologische snufjes.
                        Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche? En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
                        Sorry voor al die termen, maar jullie mening is echt belangrijk voor mijn werk, want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
                        Alvast bedankt voor jullie reactie
                        groetjes
                        Elise

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elise159 Bekijk Berichten
                          Beste Porsche lovers
                          Ik ben een studente marketing en moet het merk Porsche grondig onderzoeken. Daarom ben ik op zoek naar kenners van het merk die mij hun opinie en ervaring kunnen meedelen, want ik ben een vrouw en snap niks van al die technologische snufjes.
                          Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche? En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
                          Sorry voor al die termen, maar jullie mening is echt belangrijk voor mijn werk, want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
                          groetjes
                          Elise

hier vind je al iets
                          mijn mening is dat mensen die Porsche rijden sociale mensen zijn die niet de behoefte hebben om op te vallen met hun sportwagen. Porsche is betrouwbaar, snel en nog dagelijks bruikbaar. qua marketing gebruikt Porsche veel slogans waarbij je even kan bij stil staan zoals bij een filmpje over de racegeschiedenis van Porsche stond er: "Auz Prinzip, nicht aus Prestige". Porsche heeft ook voor ieder persoon een geschikt model.
                          Ik hoop dat je hier iets kan uit halen en alvast succes met je onderzoek

Comment

Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche?
                            Je hebt geld, wilt een auto die er sportief uitziet en je wil geen bmw coupé om mee naar Knokke te rijden maar je wil wel zetelventilatie en stuurverwarming.

En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed?
                            Ja, anders zouden ze nooit zoveel mk1 Cayenne diesels verkocht hebben

want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is.
                            Idem.

groetjes,
                            een tevreden Renault rijder.

Comment

• Last edited by GinoV; 16/05/2011, 22:13.
                              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Je hebt geld, wilt een auto die er sportief uitziet en je wil geen bmw coupé om mee naar Knokke te rijden maar je wil wel zetelventilatie en stuurverwarming.
                                Ideaal!

Ah nee, wacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Ja, anders zouden ze nooit zoveel mk1 Cayenne diesels verkocht hebben

Idem.

groetjes,
                                  een tevreden Renault rijder.
                                  En ik ging ze nochtans naar jou sturen, omdat ik dacht dat je haar ongetwijfeld wel ging willen HELPEN

Comment

Beste Porsche lovers
                                    groetjes
                                    Elise
                                    Ik zou in dit topic http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=75 wat Porsches zoeken (met zoeken in dit forum, uitgebreid, en zoeken op porsche in de titel), en de topicopeners een privébericht (dit staat rechtsbovenaan je scherm) sturen met de vragen die je hierboven stelt. Maar ir_fuel kan je dus al achterwege laten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        heerlijke foto voor op mijn gsm bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                          En ik ging ze nochtans naar jou sturen, omdat ik dacht dat je haar ongetwijfeld wel ging willen HELPEN
                                          Ik ben echt niet de gemiddelde Porsche-klant

Comment

Working...
                                          X