(Toere .. het einddoel van uw spaarboekje)
Het is de meest moeilijke noot om te kraken en Porsche heeft er een kleur voor hun modellen naar vernoemd, de macadamianoot. Een auto uit de stallen van Porsche is ook moeilijk te kraken en dat is de 997 Turbo S. Met het kraken bedoelen we niet in de shredder, maar op het circuit en de openbare weg. De auto is bloedsnel en erg fraai. Waarbij vooral fraai de juiste benaming is voor dit Macadamia bruine exemplaar dat spotter djenes wist vast te leggen.
Vaak zien we dit soort bijzondere Porsches niet. Het gaat in dit geval om een 530 pk sterke Turbo S voorzien van de kleur Macadamia bruin. Er is gekozen voor een Aeropack wat alleen al een extra 4.500 euro kost. De velgen zijn zwart gemaakt en voorzien van een zilver randje voor extra contrast. Het meest opvallende is toch wel het plaatsen van extra carbon fiber onderdelen, namelijk de kofferdeksel en de voorspoiler. Het maakt de krachtige uitstraling van de Turbo S nog sterker. Het interieur lijkt eveneens op sportiviteit gericht te zijn, aangezien er kuipstoelen zijn geplaatst in plaats van de comfortable sportstoelen.
Het is de meest moeilijke noot om te kraken en Porsche heeft er een kleur voor hun modellen naar vernoemd, de macadamianoot. Een auto uit de stallen van Porsche is ook moeilijk te kraken en dat is de 997 Turbo S. Met het kraken bedoelen we niet in de shredder, maar op het circuit en de openbare weg. De auto is bloedsnel en erg fraai. Waarbij vooral fraai de juiste benaming is voor dit Macadamia bruine exemplaar dat spotter djenes wist vast te leggen.
Vaak zien we dit soort bijzondere Porsches niet. Het gaat in dit geval om een 530 pk sterke Turbo S voorzien van de kleur Macadamia bruin. Er is gekozen voor een Aeropack wat alleen al een extra 4.500 euro kost. De velgen zijn zwart gemaakt en voorzien van een zilver randje voor extra contrast. Het meest opvallende is toch wel het plaatsen van extra carbon fiber onderdelen, namelijk de kofferdeksel en de voorspoiler. Het maakt de krachtige uitstraling van de Turbo S nog sterker. Het interieur lijkt eveneens op sportiviteit gericht te zijn, aangezien er kuipstoelen zijn geplaatst in plaats van de comfortable sportstoelen.
Comment