Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • (Toere .. het einddoel van uw spaarboekje)










    Het is de meest moeilijke noot om te kraken en Porsche heeft er een kleur voor hun modellen naar vernoemd, de macadamianoot. Een auto uit de stallen van Porsche is ook moeilijk te kraken en dat is de 997 Turbo S. Met het kraken bedoelen we niet in de shredder, maar op het circuit en de openbare weg. De auto is bloedsnel en erg fraai. Waarbij vooral fraai de juiste benaming is voor dit Macadamia bruine exemplaar dat spotter djenes wist vast te leggen.
    Vaak zien we dit soort bijzondere Porsches niet. Het gaat in dit geval om een 530 pk sterke Turbo S voorzien van de kleur Macadamia bruin. Er is gekozen voor een Aeropack wat alleen al een extra 4.500 euro kost. De velgen zijn zwart gemaakt en voorzien van een zilver randje voor extra contrast. Het meest opvallende is toch wel het plaatsen van extra carbon fiber onderdelen, namelijk de kofferdeksel en de voorspoiler. Het maakt de krachtige uitstraling van de Turbo S nog sterker. Het interieur lijkt eveneens op sportiviteit gericht te zijn, aangezien er kuipstoelen zijn geplaatst in plaats van de comfortable sportstoelen.
    Last edited by ; 20/05/2011, 13:12.

    Comment


    • Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Zo vet!
        Toepasselijke nummerplaat!

        Comment


        • Ik blijf die nieuwe persoplaten maar niets vinden
          2.0 JTDm

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Ik blijf die nieuwe persoplaten maar niets vinden
            Lang geleden, toen ik nauwelijks geld had, en met een oud Golfke rond reed vond ik het ook maar niks....al dat decadent gedoe...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Simpel gezegd:

              VV1 = startonderbreker
              VV2 = volumetrisch en perimetrisch alarm ("sirene")

              CJ1 = satellietalarm zonder abonnement en met eoa code die moet ingevoerd worden "tijdens" het starten
              CJ2 = satellietalarm met abonnement en zonder in te voeren code


              Het zou me verwonderen dat er op een 997.2 geen standaard VV2 zit

              t is allemaal zo simpel niet.

              VV2 is een Belgische norm. Je moet dus een Belgische Porsche hebben om een VV2 te hebben. Waarom? In een Duitse Porsche zit ook een volumetrisch en perimetrisch alarm, maar helaas pindakaas geen VV2. En waarom is dat geen VV2 voor de verzekering? Omdat de verzekering eist dat er een attest bij het alarm zit dat bewijst dat het om een VV2 systeem gaat, een attest waar ze in het buitenland nog nooit van gehoord hebben (is van Assuralia). In principe kan je een VV2 niet naplaatsen want die systemen verkopen ze niet in aftermarket. Als ze in Duitsland een Porsche bouwen voor de Belgische markt duwen ze er wat andere stukken in om een VV2 systeem te bekomen en ze leveren via de Belgische importeur het VV2 attest.

              Wat is nu de clue? Den deze hier heeft nen Duitse Porsche en de verzekeringsmaatschappij eiste een CJ2 EN een VV2. CJ2 was geen probleem, maar die VV2 ....

              Uiteindelijk via Porsche Drogenbos iemand gevonden in Ukkel die de originele VV2 alarmen van Porsche achteraf kan installeren, en een attest kan schrijven. Kostprijs : 600 euro + BTW.


              Eeen CJ2 heeft ook meestal altijd een code (of geheime knop). Je hebt namelijk CJ2 autonoom of interactief. Bij mij moest het bv een CJ2 interactief zijn. Gelukkig valt dat systeem van mij nog mee, je hebt er die telkens je de deur opent verwachten dat je de knop indrukt.

              Comment


              • Comment


                • En als iemand een cheape GT2 zoekt



                  (let vooral op combo leeftijd-kilometerstand)

                  Comment


                  • Dagelijks GT2.... op een dag

                    Comment


                    • Komaan fuel, zonder opleg omruilen en de buren gaan het nooit doorhebben

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        t is allemaal zo simpel niet.

                        VV2 is een Belgische norm. Je moet dus een Belgische Porsche hebben om een VV2 te hebben. Waarom? In een Duitse Porsche zit ook een volumetrisch en perimetrisch alarm, maar helaas pindakaas geen VV2. En waarom is dat geen VV2 voor de verzekering? Omdat de verzekering eist dat er een attest bij het alarm zit dat bewijst dat het om een VV2 systeem gaat, een attest waar ze in het buitenland nog nooit van gehoord hebben (is van Assuralia). In principe kan je een VV2 niet naplaatsen want die systemen verkopen ze niet in aftermarket. Als ze in Duitsland een Porsche bouwen voor de Belgische markt duwen ze er wat andere stukken in om een VV2 systeem te bekomen en ze leveren via de Belgische importeur het VV2 attest.

                        Wat is nu de clue? Den deze hier heeft nen Duitse Porsche en de verzekeringsmaatschappij eiste een CJ2 EN een VV2. CJ2 was geen probleem, maar die VV2 ....

                        Uiteindelijk via Porsche Drogenbos iemand gevonden in Ukkel die de originele VV2 alarmen van Porsche achteraf kan installeren, en een attest kan schrijven. Kostprijs : 600 euro + BTW.


                        Eeen CJ2 heeft ook meestal altijd een code (of geheime knop). Je hebt namelijk CJ2 autonoom of interactief. Bij mij moest het bv een CJ2 interactief zijn. Gelukkig valt dat systeem van mij nog mee, je hebt er die telkens je de deur opent verwachten dat je de knop indrukt.
                        En wat is er dan specifiek aan een VV3?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Komaan fuel, zonder opleg omruilen en de buren gaan het nooit doorhebben
                          Als ik omruil is het niet om te downgraden he

                          (wat je zegt van de buren klopt wel. Diene van de winkel hier schuin over zei overlaatst : "Daarstraks uwe Ferrari gewassen?" )

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            En wat is er dan specifiek aan een VV3?
                            ne VV3 is wat ge bij ne VV1 moet steken om ne VV2 te krijgen.

                            Kunt ge nog volgen?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

                              Comment


                              • Droomkar die R.

                                Comment




                                • Comment


                                  • Da manneke heeft wel nog leuke fotootjes!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      En als iemand een cheape GT2 zoekt



                                      (let vooral op combo leeftijd-kilometerstand)
                                      Staat al heeel lang te koop denk ik. Kilometerstand schrikt af zeker...

                                      Comment


                                      • nochtans met zo een hoge km stand is de kans toch wel minder dat hij afgeragd is? Als die mens nu continu autostrade deed?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Iets opvallender gemaakt.
                                          Mr Drift

                                          Comment

                                          Working...
                                          X