Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Die van homologatieproblemen en excessief olieverbruik?
    Die van frontale ongevallen en péage-perikelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      Lefty: Daggie is kieskeurig .. maar een goeie 997 GT3 CS voor 80K is heel moeilijk vindbaar!

Als je meer wil uitgeven, zal het wel makkelijker gaan, maar voor 80K was er (toen ik interesse had) niks te vinden dat ik goed genoeg vond.
      Goed genoeg: 997 GT3 CS, PCM en geen gekke km-stand: < 60.000km.
      Begrijp ik maar al te goed, alleen ben ik niet zo'n zoeker, ik heb daar geen geduld voor. Dit gaat zéér decadent klinken maar ik ben dan het type dat voor 90K gaat zoeken of niets koopt. Voor veel mensen is half the fun het zoeken zelf, bij mij blijft dat (buiten online autoscouten) vrij beperkt...tot nu toe zijn zowat al m'n auto's die ik gekocht heb ook daadwerkelijk de eerste waar ik naar was gaan kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Die van homologatieproblemen en excessief olieverbruik?

Comment

• Deze wereld dus!

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

edit: eens ff mobile.de bovengehaald, je doet blijkbaar zo goed als geen voordeel meer met in de UK kopen. Beide +/- 90k

Last edited by ; 23/05/2011, 20:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Dan haal ik me liever dit met stuur aan de juiste kant

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3

Comment

• 2 juni wordt 'onzen ouwe' 60 jaar. Speciaal want ja, 60, en omdat hij op het eind van het jaar op pensioen gaat.

Hij is steeds autoliefhebber geweest. Samen met een vennoot en hard werken heeft hij een mooie zaak uit de grond gestampt waardoor hij zich dan ook mooie wagens permitteerde. Destijds begon het met een BMW 730i, dan 735i, hierna een Jaguar XJR (gecarjacked helaas), dan 6 jaar Porsche 911, gevolgd door een X5 en nu een Audi A5 3.0tdi. Stuk voor stuk heel mooie uitgerust en samengesteld.

De wagen waar hij de beste herinneringen aan heeft en nog vaak over spreekt is .. de 911 of course. Dat geluid, die wegligging, dat model. Hij droomt ervan om ooit opnieuw met een Porsche rond te rijden maar die prijzen, de lage instap, enz.. Ik denk niet dat het er ooit nog van zal komen.

Voor zijn 60ste verjaardag organiseren we een klein verrassingsfeestje op 5 juni.
            Gezien zijn liefde voor de Porsche, was ik van plan hem te laten oppikken door een Porsche 911 om hem na een klein ritje te laten afzetten bij zijn dochter, alwaar het feestje zal plaatsvinden (enkele kilometers verder).

Ik dus op zoek naar een Porsche eigenaar uit het Vlaams-Brabantse die op zondag 5 juni wel zin heeft om mijn vader voor even mee te laten genieten van zijn Porsche 911. Stuur gerust een PM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              Dan haal ik me liever dit met stuur aan de juiste kant

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3
              Ik kan daar alleen volmondig mee akkoord gaan!

Groen begint m'n favo .1 RS combo te worden!

Comment

Groen begint m'n favo .1 RS combo te worden!
                Vind ik leuk!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                    Ik dus op zoek naar een Porsche eigenaar uit het Vlaams-Brabantse die op zondag 5 juni wel zin heeft om mijn vader voor even mee te laten genieten van zijn Porsche 911. Stuur gerust een PM.
                    Het is nu ook niet bepaald de streek die zich het beste leent tot eens lekker doorgassen met een Porsche he, of vergis ik me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Het is nu ook niet bepaald de streek die zich het beste leent tot eens lekker doorgassen met een Porsche he, of vergis ik me?
                      Fuel, het is wel de bedoeling dat de man zijn feest nog meemaakt hé...

Comment

• Ongezond verlangen!

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

Ga toch maar voor een groene

Comment

"The one and only reason I am selling this fabulous car is that I am lucky enough to have a confirmed order for a 4.0 litre car."

Toeme toch, twas te peizen!

Comment

• Laat maar komen die goedkope 997 GT3's

Comment

Laat maar komen die goedkope 997 GT3's
                                Dat wordt een leuke garage daar am ring!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Dat wordt een leuke garage daar am ring!

2013 is my GT3 target, gesteld dat die Maya theorie niet klopt uiteraard!

edit: hoewel ik een GT2 niet helemaal afschrijf
                                  I know, it's going to get me killed, probably, maar toch
                                  Mag zelfs een 996 zijn, hoewel een 997 me iets gezonder lijkt...

Comment

Looking forward! Tegen dan rij ik ook wel met

nog altijd dezelfde auto!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        nog altijd dezelfde auto!

Wat een straf!

Comment

996 GT2

Comment

Working...
                                          X