Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenLefty: Daggie is kieskeurig .. maar een goeie 997 GT3 CS voor 80K is heel moeilijk vindbaar!
Als je meer wil uitgeven, zal het wel makkelijker gaan, maar voor 80K was er (toen ik interesse had) niks te vinden dat ik goed genoeg vond.
Goed genoeg: 997 GT3 CS, PCM en geen gekke km-stand: < 60.000km.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie van homologatieproblemen en excessief olieverbruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Dan haal ik me liever dit met stuur aan de juiste kant
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3
Comment
-
2 juni wordt 'onzen ouwe' 60 jaar. Speciaal want ja, 60, en omdat hij op het eind van het jaar op pensioen gaat.
Hij is steeds autoliefhebber geweest. Samen met een vennoot en hard werken heeft hij een mooie zaak uit de grond gestampt waardoor hij zich dan ook mooie wagens permitteerde. Destijds begon het met een BMW 730i, dan 735i, hierna een Jaguar XJR (gecarjacked helaas), dan 6 jaar Porsche 911, gevolgd door een X5 en nu een Audi A5 3.0tdi. Stuk voor stuk heel mooie uitgerust en samengesteld.
De wagen waar hij de beste herinneringen aan heeft en nog vaak over spreekt is .. de 911 of course. Dat geluid, die wegligging, dat model. Hij droomt ervan om ooit opnieuw met een Porsche rond te rijden maar die prijzen, de lage instap, enz.. Ik denk niet dat het er ooit nog van zal komen.
Voor zijn 60ste verjaardag organiseren we een klein verrassingsfeestje op 5 juni.
Gezien zijn liefde voor de Porsche, was ik van plan hem te laten oppikken door een Porsche 911 om hem na een klein ritje te laten afzetten bij zijn dochter, alwaar het feestje zal plaatsvinden (enkele kilometers verder).
Ik dus op zoek naar een Porsche eigenaar uit het Vlaams-Brabantse die op zondag 5 juni wel zin heeft om mijn vader voor even mee te laten genieten van zijn Porsche 911. Stuur gerust een PM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDan haal ik me liever dit met stuur aan de juiste kant
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...6&page=1&row=3
Groen begint m'n favo .1 RS combo te worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGroen begint m'n favo .1 RS combo te worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenIk dus op zoek naar een Porsche eigenaar uit het Vlaams-Brabantse die op zondag 5 juni wel zin heeft om mijn vader voor even mee te laten genieten van zijn Porsche 911. Stuur gerust een PM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet is nu ook niet bepaald de streek die zich het beste leent tot eens lekker doorgassen met een Porsche he, of vergis ik me?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Toeme toch, twas te peizen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenLaat maar komen die goedkope 997 GT3's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat wordt een leuke garage daar am ring!
2013 is my GT3 target, gesteld dat die Maya theorie niet klopt uiteraard!
edit: hoewel ik een GT2 niet helemaal afschrijf
I know, it's going to get me killed, probably, maar toch
Mag zelfs een 996 zijn, hoewel een 997 me iets gezonder lijkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten2013 is my GT3 target, gesteld dat die Maya theorie niet klopt uiteraard!
nog altijd dezelfde auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtennog altijd dezelfde auto!
Wat een straf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten2013 is my GT3 target, gesteld dat die Maya theorie niet klopt uiteraard!
996 GT2
Comment
Comment