Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    En toch staat het nog altijd beter op een mk1.

En met decals imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
      Perfect!

Comment

• Wat zijn de meningen over de Aerokit voor de 997.2?

Ik vind de voorbumper wel knap .. iets minder 'bruut' als bij de MK1. De kofferspoiler vind ik wat tegenvallen. De gebogen achterlichten en de zijdelingse knip in de 'boomerang' vind ik precies niet zo'n fantastisch geheel. En een GT2 zijschort had ook wel gemogen ...

Comment

• Aerokit op uw vorige was zeer mooi .

En bij deze weet ik het niet , er stoort mij iets aan maar weet niet wat ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
            er stoort mij iets aan maar weet niet wat ....
            Ook een beetje mijn gevoel .. er ontbreekt iets .. maar wat? Vandaar de vraag. Ik vermoed dat het aan de kofferspoiler ligt. Enerzijds door de extra rondingen aan de achterlichten, anderzijds omdat we de GT3-spoiler gewoon zijn bij die achterlichten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Wat zijn de meningen over de Aerokit voor de 997.2?
              Los van het esthetische heb ik zeer recent eens het genoegen gehad van 250+ te rijden met een 911 Carrera en ik kan u zeggen dat ge het verschil echt wel enorm voelt. Qua stabiliteit, vooral van de neus, is het verschil groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Los van het esthetische heb ik zeer recent eens het genoegen gehad van 250+ te rijden met een 911 Carrera en ik kan u zeggen dat ge het verschil echt wel enorm voelt. Qua stabiliteit, vooral van de neus, is het verschil groot.
                Identiek aan mijn ervaring !

Comment

Ook een beetje mijn gevoel .. er ontbreekt iets .. maar wat? Vandaar de vraag. Ik vermoed dat het aan de kofferspoiler ligt. Enerzijds door de extra rondingen aan de achterlichten, anderzijds omdat we de GT3-spoiler gewoon zijn bij die achterlichten ..
                  Yep, die spoiler lijkt er opgeplakt.

Comment

Ik vind de voorbumper wel knap .. iets minder 'bruut' als bij de MK1. De kofferspoiler vind ik wat tegenvallen. De gebogen achterlichten en de zijdelingse knip in de 'boomerang' vind ik precies niet zo'n fantastisch geheel. En een GT2 zijschort had ook wel gemogen ...
                    Ik heb zo'n aerokit altijd al een beetje fout gevonden. Weet niet waarom eigenlijk...

Comment

• Fout kan dat idd zijn, maar als je echt wil doorduwen met die kar bijna onontbeerlijk. De wagen wordt te onstabiel bij hoge snelheden. Kan me inbeelden dat het op circuit gelijkaardig is. Te weinig downforce.
                      Terwijl ik vroeger dacht: hoe onnozel om die auto te liggen "tunen" weet ik nu dat het een praktische kant heeft !

Comment

Niet mis. Lipje onder de voorbumper zou denk ik wel mooier zijn mocht het niet meegespoten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Niet mis. Lipje onder de voorbumper zou denk ik wel mooier zijn mocht het niet meegespoten zijn.
                          Goed idee .. kan iemand dat eens photoshoppen voor mij

Comment

• nee liever zonder aeropack ... Mayo kan wel es gelijk hebben, maar kan zin dat het dan stoort met de zijbaguetten die volledig gespoten zijn
                            Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                              nee liever zonder aeropack ...
                              Maar dan wel met schroefkit zeker?

Comment

• Eerste 4.0RS review... Kwestie van veelbelovend te klinken

WANT!

Comment

Maar dan wel met schroefkit zeker?
                                  ...had al in uwe kelder moeten liggen van voor aankoop
                                  Porsche 996 GT3 RS
                                  Porsche 964 RS
                                  BMW ///M3 e30
                                  Mercedes c250 CDI AMG
                                  www.flamebox.be

Comment

• Ik vind zo een aerokit (met zwarte lip) enorm knap !!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                      Mayo kan wel es gelijk hebben, maar kan zin dat het dan stoort met de zijbaguetten die volledig gespoten zijn
                                      Zoals op een standaard gt3 bedoel je?

Comment

• Om het even te hebben over iets wat er totaal niet toe doet:

Geen fan van de kleuren, dat had best iets spannender mogen zijn.

Tot zover mijn bijdrage betreffende de RS 4.0!

Comment

Veel beter.
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X