Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenShims zijn 50 euro per set zeker? afhankelijk van de dikte (meest gebruikte zijn 7 of 10mm).
De shims steken heeft op dat moment natuurlijk een grote invloed op je sporing, maar die pas je erna gewoon aan. (camber veranderen doe je toch enkel tijdens een uitlijning dus sporing moet sowieso geregeld worden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten4.0 op Silverstone, opvallend 'donkerder' geluid dan de 3.8 imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten7 weken in Drogenbos, voor beide! Ik had die kerel van after-sales bijna uitgemaakt voor alles wat ik kon bedenken .. Maar ik ben braaf gebleven. Je mag de auto ook 'afzetten', dan kijken ze er eens naar als ze ergens tijd vinden ... Ik was echt kwaad op dat ogenblik .. Maar dat brengt ook niks op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten7 weken in Drogenbos, voor beide! Ik had die kerel van after-sales bijna uitgemaakt voor alles wat ik kon bedenken .. Maar ik ben braaf gebleven. Je mag de auto ook 'afzetten', dan kijken ze er eens naar als ze ergens tijd vinden ... Ik was echt kwaad op dat ogenblik .. Maar dat brengt ook niks op.
Ja, want die mensen kunnen daar echt aan doen, dat die wachttijden zo lang zijn.
Iedereen werkt zijn kloten af en dan krijg je dit soort reacties.
Die wachttijden zijn voor iedereen frustrerend, niet alleen voor de klant.
Best eens voorstellen om een paar zwepen aan te schaffen voor in de atelier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenProbleem is dat je niet weet op voorhand hoeveel shims je nodig hebt, en om daar nu effe "een dooske" van te bestellen ...
True, hoewel denk ik de meeste Porsche Centres wel enkele sets hebben liggen, en dus gewoon aanrekenen wat gemonteerd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, want die mensen kunnen daar echt aan doen, dat die wachttijden zo lang zijn.
Iedereen werkt zijn kloten af en dan krijg je dit soort reacties.
Die wachttijden zijn voor iedereen frustrerend, niet alleen voor de klant.
Best eens voorstellen om een paar zwepen aan te schaffen voor in de atelier.
Maar zoals gezegd er zal toch iets moeten veranderen, maar dan van hogerhand, om dat probleem op te lossen. Dat de mensen op de werkvloer dat niet kunnen oplossen lijkt me logisch. Ik heb ook schrik voor de kwaliteit van het geleverde werk als de werkdruk zo hoog (en mssch in de toekomst nog hoger) komt te liggen. Heb jij weet van veranderingen die er zitten aan te komen?
Comment
-
Jullie mogen het niet kwalijk nemen wat ik hier zal schrijven
Hopelijk beseft Porsche dat ze een zeer groot probleem hebben
Als een zakelijke rijder met Cayenne of Panamera diesel komt voor onderhoud dan kan die geen 4-7 weken wachten want die auto is voor het werk en niet voor het plezier zoals sommige 911
Ik zie nu al dat de werkplaatsen veel te klein zijn en daardoor het geleverde werk moeilijker dezelfde kwaliteit zal behalen
Het is ook een probleem van mentaliteit want bij ons in de voeding kunnen we deze praktijken niet veroorloven
We kunnen maximum 3 dagen uitstellen voor levering anders zitten de winkels zonder produkten en is de houdbaarheidsdatum niet goed meer
Ook kunnen we geen fouten veroorloven want dan staan met grote letters in de krant en kunnen we onze zaak sluiten
Er is gewoon een andere mentaliteit in de voeding en een konstante controle op onze bedrijven wat ook zo is in de bedrijven die volledig met hun zaak bezig zijn ook in andere sectoren
Misschien is dit offtopic maar de problemen met Porsche mogen niet blijven zodat we Porsche lovers kunnen blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenMisschien zou men kunnen overwegen om (zeker voor de diesels en de motoren die men ook terug kan vinden bij Audi zou dat nog een oplossing kunnen zijn) van sommige VAG-garages 'service-points' te maken.
maar om tegen de klant te zeggen: ga met uw diezelke maar naar VAG
'k zou het niet willen doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengeen slecht idee,
maar om tegen de klant te zeggen: ga met uw diezelke maar naar VAG
'k zou het niet willen doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenMisschien zou men kunnen overwegen om (zeker voor de diesels en de motoren die men ook terug kan vinden bij Audi zou dat nog een oplossing kunnen zijn) van sommige VAG-garages 'service-points' te maken.
Comment
Comment