Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Timo Bernhard en de 4.0

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 4.0 op Silverstone, opvallend 'donkerder' geluid dan de 3.8 imo...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Shims zijn 50 euro per set zeker? afhankelijk van de dikte (meest gebruikte zijn 7 of 10mm).

De shims steken heeft op dat moment natuurlijk een grote invloed op je sporing, maar die pas je erna gewoon aan. (camber veranderen doe je toch enkel tijdens een uitlijning dus sporing moet sowieso geregeld worden).
        Probleem is dat je niet weet op voorhand hoeveel shims je nodig hebt, en om daar nu effe "een dooske" van te bestellen ...

Comment

• Nu je het zegt! Klinkt echt zalig. Benieuwd hoe dit langst buiten klinkt!
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            4.0 op Silverstone, opvallend 'donkerder' geluid dan de 3.8 imo...
            Niet imo, klinkt idd een stuk dieper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              7 weken in Drogenbos, voor beide! Ik had die kerel van after-sales bijna uitgemaakt voor alles wat ik kon bedenken .. Maar ik ben braaf gebleven. Je mag de auto ook 'afzetten', dan kijken ze er eens naar als ze ergens tijd vinden ... Ik was echt kwaad op dat ogenblik .. Maar dat brengt ook niks op.
              Die had ik al niet gebeld omdat ik voorhand wist dat dat hopeloos ging zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                7 weken in Drogenbos, voor beide! Ik had die kerel van after-sales bijna uitgemaakt voor alles wat ik kon bedenken .. Maar ik ben braaf gebleven. Je mag de auto ook 'afzetten', dan kijken ze er eens naar als ze ergens tijd vinden ... Ik was echt kwaad op dat ogenblik .. Maar dat brengt ook niks op.

Ja, want die mensen kunnen daar echt aan doen, dat die wachttijden zo lang zijn.
                Iedereen werkt zijn kloten af en dan krijg je dit soort reacties.
                Die wachttijden zijn voor iedereen frustrerend, niet alleen voor de klant.

Best eens voorstellen om een paar zwepen aan te schaffen voor in de atelier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Probleem is dat je niet weet op voorhand hoeveel shims je nodig hebt, en om daar nu effe "een dooske" van te bestellen ...

True, hoewel denk ik de meeste Porsche Centres wel enkele sets hebben liggen, en dus gewoon aanrekenen wat gemonteerd wordt.

Comment

• Knap dak
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Knap dak
                      Ieuw nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Ja, want die mensen kunnen daar echt aan doen, dat die wachttijden zo lang zijn.
                        Iedereen werkt zijn kloten af en dan krijg je dit soort reacties.
                        Die wachttijden zijn voor iedereen frustrerend, niet alleen voor de klant.

Best eens voorstellen om een paar zwepen aan te schaffen voor in de atelier.
                        Inderdaad.

Maar zoals gezegd er zal toch iets moeten veranderen, maar dan van hogerhand, om dat probleem op te lossen. Dat de mensen op de werkvloer dat niet kunnen oplossen lijkt me logisch. Ik heb ook schrik voor de kwaliteit van het geleverde werk als de werkdruk zo hoog (en mssch in de toekomst nog hoger) komt te liggen. Heb jij weet van veranderingen die er zitten aan te komen?

Comment

• Jullie mogen het niet kwalijk nemen wat ik hier zal schrijven
                          Hopelijk beseft Porsche dat ze een zeer groot probleem hebben
                          Als een zakelijke rijder met Cayenne of Panamera diesel komt voor onderhoud dan kan die geen 4-7 weken wachten want die auto is voor het werk en niet voor het plezier zoals sommige 911
                          Ik zie nu al dat de werkplaatsen veel te klein zijn en daardoor het geleverde werk moeilijker dezelfde kwaliteit zal behalen
                          Het is ook een probleem van mentaliteit want bij ons in de voeding kunnen we deze praktijken niet veroorloven
                          We kunnen maximum 3 dagen uitstellen voor levering anders zitten de winkels zonder produkten en is de houdbaarheidsdatum niet goed meer
                          Ook kunnen we geen fouten veroorloven want dan staan met grote letters in de krant en kunnen we onze zaak sluiten
                          Er is gewoon een andere mentaliteit in de voeding en een konstante controle op onze bedrijven wat ook zo is in de bedrijven die volledig met hun zaak bezig zijn ook in andere sectoren
                          Misschien is dit offtopic maar de problemen met Porsche mogen niet blijven zodat we Porsche lovers kunnen blijven

Comment

• Ik heb het niet op de mekaniekers maar het management en de burocraten die geen voeling meer hebben met de werkvloer

Comment

• Misschien zou men kunnen overwegen om (zeker voor de diesels en de motoren die men ook terug kan vinden bij Audi zou dat nog een oplossing kunnen zijn) van sommige VAG-garages 'service-points' te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                Misschien zou men kunnen overwegen om (zeker voor de diesels en de motoren die men ook terug kan vinden bij Audi zou dat nog een oplossing kunnen zijn) van sommige VAG-garages 'service-points' te maken.
                                geen slecht idee,
                                maar om tegen de klant te zeggen: ga met uw diezelke maar naar VAG
                                'k zou het niet willen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  geen slecht idee,
                                  maar om tegen de klant te zeggen: ga met uw diezelke maar naar VAG
                                  'k zou het niet willen doen
                                  neen, je zegt tegen de klant: "jij bent zo belangrijk dat we speciaal voor jou een service-point gemaakt hebben die dichter bij jouw deur ligt"

Comment

• Zelfs al zou ik met de Cayenne naar een VW of Audi garage kunnen (willen) gaan, dan nog mag het niet of het is warranty void.

Comment

• Bwah als ik voor die Audi garage wel belangrijk ben en ik krijg een A4 of A6 als vervangwagen ben ik al wreed content. Beter dan de A1 of een Seat Ibiza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                        Misschien zou men kunnen overwegen om (zeker voor de diesels en de motoren die men ook terug kan vinden bij Audi zou dat nog een oplossing kunnen zijn) van sommige VAG-garages 'service-points' te maken.
                                        Dat krijg je aan die badge buyers die een Cayenne diesel gaan kopen nooit verkocht
                                        Last edited by ; 03/06/2011, 14:58.

Comment

• Der stond hier net een 911 Carrera S in macadamia, met bicolor zwart/beige interieur.

Damn da was knap!

Comment

Working...
                                          X