Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendat is tape om "proper" te kunnen werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAl meteen denk ik want bij Carrera Motors komt er 1 in Dark Blue (is geen standaard kleur dacht ik)
wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAl meteen denk ik want bij Carrera Motors komt er 1 in Dark Blue (is geen standaard kleur dacht ik)
Dunkleblau. Zeer jammer dat je dat zo weinig ziet op een moderne Porsche... Is wel een standaardkleur op de GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenLijkt me 'n erg knappe, diepe kleur te zijn.
Zonde dat je zulke dingen, net als 'n aangename donkergroene tint, niet vaker tegenkomt op GT3's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet kost dan ook een klein fortuin jammer genoeg.
Ik zou zelf serieus twijfelen tussen aqua en dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenBij ASP? Ik vond die wel dik!
Comment
-
-
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEindelijk foto van gevonden:
Hij stak vol Louis Vuitton tassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenHij stak vol Louis Vuitton tassen.
Zotjes zeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenEcht een prachtige kleur! Ik heb er deze zomer ook zo eentje gezien in Cogolin...
Hij stak vol Louis Vuitton tassen.
http://www.autogespot.com/nl/viewima...29122010184622
Comment
-
-
Waar is da feestje ? 16 juli op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart. Wie gaat er mee ? Meer details dit weekend. Aantal plaatsen beperkt !!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment