Oorspronkelijk geplaatst door grizzly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenWant omdat er een GT2RS naast je staat moet je je opeens schamen omdat je met een Porsche Turbo rijdt?
Je ziet de Turbo-eigenaar zelf kijken van: Damn das nog een tikkeltje straffer!
Btw: bij Gino thuis rijden ze zelf ook maar met een 4S'ke zenne.. pfuh!Last edited by Alexx; 15/06/2011, 16:43.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenToch zot eigenlijk hoeveel mannen met pakken poen er zijn he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenEr zijn er, das zeker. Maar zo dik lopen die niet denk ik
Maar toch...MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Birch green.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenKnapste MKII die ik al zeg, wil ik direct ! Al zou ik wel diene mecano vanachter ook in het zwart zetten.
ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
HAVEN GENT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk weet niet of het aan de foto ligt, maar ik vind het vreemd "geel/groen"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenNurburgring blijft gewoon GT3(RS) heaven.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenKnapste MKII die ik al zeg, wil ik direct ! Al zou ik wel diene mecano vanachter ook in het zwart zetten.
Comment
-
Iemand een idee welk kleur dit is?
Midnight blue?
Comment
Comment