Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Mich:
had onlangs een discussie met mijn vader. Hij beweert bij hoog en bij laag dat de '89 930 Turbo Cabriolet 330 pk (en dus WLS) heeft, terwijl ik uit het feit dat de wagen alleen links 2 uitlaten heeft concludeer dat hij maar 300 pk zou mogen hebben. Op de papieren van de wagen staat het vermogen niet... Weet jij soms wie er gelijk heeft?
Das dan een speedster? de turbo is dacht ik niet in cabrio gekomen en 90% van de speedsters zijn wel in 'wide body' gekomen maar zonder turbo.
The 930 remained available in Europe, and for 1983 a 330 PS (243 kW; 325 hp) performance option became available on a build-to-order basis from Porsche. With the add-on came a 4-pipe exhaust system and an additional oil-cooler requiring a remodelled front spoiler and units bearing the add-on often featured additional ventilation holes in the rear fenders and modified rockers.
dat weet ik dus, maar ik vroeg me af of het kon dat bv. de laatste editie, die trouwens 5 versnellingen heeft ipv 4 bv. 30 extra pk gekregen heeft. (wat ikzelf dus betwijfel vandaar de vraag )
wel degelijk 930 cabiolet
ook een Targa heeft toen bestaan, maar die is uiterst exclusief.
Inderdaad. Een week geleden -schat ik-, stond er nog 'n knap exemplaar te koop op mobile.
Heb jij toevallig weet van 'n website waar je productieaantallen van elke 930-versie kan vinden, zowel 3.0 als 3.3, met en zonder WLS, 4-gang vs. 5-gang, hoeveel stuks in welbepaalde kleuren...?
Welke kleur heeft jullie 930 trouwens?
Inderdaad. Een week geleden -schat ik-, stond er nog 'n knap exemplaar te koop op mobile.
Heb jij toevallig weet van 'n website waar je productieaantallen van elke 930-versie kan vinden, zowel 3.0 als 3.3, met en zonder WLS, 4-gang vs. 5-gang, hoeveel stuks in welbepaalde kleuren...?
Welke kleur heeft jullie 930 trouwens?
Heb je 't dan over 't trekken aan 't stuur of het feit dat ie per kwartdraai over neemt? (duimen zwijg 'k wijselijk over: I have a history )
Hij neemt zodanig veel onnodig over, dat hij 75% van de tijd het stuur maar met één hand vastheeft. In die 25% is hij dan nog aan het glijden en heeft hij het nauwelijks vast.
@Mich:
had onlangs een discussie met mijn vader. Hij beweert bij hoog en bij laag dat de '89 930 Turbo Cabriolet 330 pk (en dus WLS) heeft, terwijl ik uit het feit dat de wagen alleen links 2 uitlaten heeft concludeer dat hij maar 300 pk zou mogen hebben. Op de papieren van de wagen staat het vermogen niet... Weet jij soms wie er gelijk heeft?
ik vind er eerlijk gezegd niks van terug ... en kan het ook moeilijk aannemen dat Porsche de cabrio zo maar even 30pk meer gaat geven... hoe gaan ze dat voor mekaar krijgen zonder oliekoeler??
Comment