Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je dat niet via 'n dealership te weten komen door je chassisnummer in te geven?
    Overigens, als jullie eentje hebben: foto's immer welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      @Mich:
      had onlangs een discussie met mijn vader. Hij beweert bij hoog en bij laag dat de '89 930 Turbo Cabriolet 330 pk (en dus WLS) heeft, terwijl ik uit het feit dat de wagen alleen links 2 uitlaten heeft concludeer dat hij maar 300 pk zou mogen hebben. Op de papieren van de wagen staat het vermogen niet... Weet jij soms wie er gelijk heeft?
      Das dan een speedster? de turbo is dacht ik niet in cabrio gekomen en 90% van de speedsters zijn wel in 'wide body' gekomen maar zonder turbo.

De 930 heeft in ieder geval 300pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
        Das dan een speedster? de turbo is dacht ik niet in cabrio gekomen en 90% van de speedsters zijn wel in 'wide body' gekomen maar zonder turbo.

De 930 heeft in ieder geval 300pk.
        wel degelijk 930 cabiolet
        ook een Targa heeft toen bestaan, maar die is uiterst exclusief.
        Last edited by ; 20/06/2011, 20:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          The 930 remained available in Europe, and for 1983 a 330 PS (243 kW; 325 hp) performance option became available on a build-to-order basis from Porsche. With the add-on came a 4-pipe exhaust system and an additional oil-cooler requiring a remodelled front spoiler and units bearing the add-on often featured additional ventilation holes in the rear fenders and modified rockers.
          dat weet ik dus, maar ik vroeg me af of het kon dat bv. de laatste editie, die trouwens 5 versnellingen heeft ipv 4 bv. 30 extra pk gekregen heeft. (wat ikzelf dus betwijfel vandaar de vraag )
          Last edited by ; 20/06/2011, 20:20.

Comment

Een Targa turbo? van midden de jaren 80? zalig even wat fotos gaan zoeken dan op google

Comment

• Neef van mij heeft een 930 Turbo cabrio en heeft 300pk
              (zie link site voor foto's)http://www.dreamcarrent.be
              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
              www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                Neef van mij heeft een 930 Turbo cabrio en heeft 300pk
                (zie link site voor foto's)http://www.dreamcarrent.be
                Maar dat is een 4-baks dus geeft nog geen antwoord op de vraag.
                Wel een mooi exemplaar

Comment

Inderdaad. Een week geleden -schat ik-, stond er nog 'n knap exemplaar te koop op mobile.
                  Heb jij toevallig weet van 'n website waar je productieaantallen van elke 930-versie kan vinden, zowel 3.0 als 3.3, met en zonder WLS, 4-gang vs. 5-gang, hoeveel stuks in welbepaalde kleuren...?
                  Welke kleur heeft jullie 930 trouwens?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      Inderdaad. Een week geleden -schat ik-, stond er nog 'n knap exemplaar te koop op mobile.
                      Heb jij toevallig weet van 'n website waar je productieaantallen van elke 930-versie kan vinden, zowel 3.0 als 3.3, met en zonder WLS, 4-gang vs. 5-gang, hoeveel stuks in welbepaalde kleuren...?
                      Welke kleur heeft jullie 930 trouwens?

De 930 van mijn broer tijdens dat ik hem eens uitliet op de Klausenpass (in de laatste 3 jaar reed hij er maar 1 keer mee...):

Last edited by ; 21/06/2011, 11:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        Heb je 't dan over 't trekken aan 't stuur of het feit dat ie per kwartdraai over neemt? (duimen zwijg 'k wijselijk over: I have a history )
                        Hij neemt zodanig veel onnodig over, dat hij 75% van de tijd het stuur maar met één hand vastheeft. In die 25% is hij dan nog aan het glijden en heeft hij het nauwelijks vast.

Comment

• Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                            Voor de echte liefhebber dus
                            The Porsche way eh

Comment

• Blijkbaar toch echte genoeg te vinden. Als er nog kandidaten zijn, best niet te lang wachten.
                              We zijn bijna full ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              The Porsche way eh

Comment

@Mich:
                                had onlangs een discussie met mijn vader. Hij beweert bij hoog en bij laag dat de '89 930 Turbo Cabriolet 330 pk (en dus WLS) heeft, terwijl ik uit het feit dat de wagen alleen links 2 uitlaten heeft concludeer dat hij maar 300 pk zou mogen hebben. Op de papieren van de wagen staat het vermogen niet... Weet jij soms wie er gelijk heeft?
                                ik vind er eerlijk gezegd niks van terug ... en kan het ook moeilijk aannemen dat Porsche de cabrio zo maar even 30pk meer gaat geven... hoe gaan ze dat voor mekaar krijgen zonder oliekoeler??
                                Porsche 996 GT3 RS
                                Porsche 964 RS
                                BMW ///M3 e30
                                Mercedes c250 CDI AMG
                                www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Was niet echt overtuigd van de persfoto's en dat wit/zilver. Maar damn niet verwacht deze machine er zo goed zou uitzien in real life!
                                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                  BMW 320d
                                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Deze avond aan St-Jacobs kerk deze knappe Porsche tegengekomen (behalve de velgen dan...)

Hoezo een Porsche niet uniek?

Comment

• Velgen vind ik juist super vet!

Comment

• Comment

• Breedheid

Comment

Working...
                                          X