Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan goed zijn, zaten in ieder geval ferme karren tussen.

Comment

• Voor mij persoonlijk de meest begeerlijke 997

Comment

• Comment

• Comment

• Ducktail

Comment

• Weet je, die Sport Classic; prachtig concept, heerlijke hoe ze die oude stijlelementen (duckspoiler, fuchs) geïntegreerd hebben in de huidige 997, het ziet er allerminst ongeslaagd uit. Maar op een of andere manier klopt het totaalbeeld van die auto toch niet, alvast niet zoals het er uit zag bij de 2.7rs in de jaren '70. Hetzelfde bijvoorbeeld met die speedster versie's van de 997..
              Ik vermoed omdat die oudere 911's een fijner/spitser design hadden en deze vorm van subtielere spoilers beter verwerken in hun totaaldesign. Bij een 997 hoort meer de vleugel spoiler die dat design wat breekt.

Och ja, zou nog steeds erg verheugd zijn als er ooit eens eentje langsrijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Ik vermoed dat dit een GT3 is? Ik vraag me af en ik vermoed van wel of zo'n ducktail spoiler even veel neerwaartse druk kan genereren als de klassieke GT3 spoiler?

En ik vind die Sport Classic zeer goed gelukt, voor mij past het totaal beeld wel want zo'n retro concepten zijn altijd heel gevaarlijk om te ontwikellen maar bij de sport classic is het retro concept heel geslaagd. Ondanks dat die ducktail spoiler en de Fuchs velgen ''oude'' stijlelementen zijn komen ze zeer goed tot hun recht op de recente 997, al zal het feit dat de 911 nooit niet echt ingrijpend gewijzigd is er voor iets tussen zitten.
                Last edited by ; 29/06/2011, 00:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Ik vermoed dat dit een GT3 is? Ik vraag me af en ik vermoed van wel of zo'n ducktail spoiler even veel neerwaartse druk kan genereren als de klassieke GT3 spoiler?

En ik vind die Sport Classic zeer goed gelukt, voor mij past het totaal beeld wel want zo'n retro concepten zijn altijd heel gevaarlijk om te ontwikellen maar bij de sport classic is het retro concept heel geslaagd. Ondanks dat die ducktail spoiler en de Fuchs velgen ''oude'' stijlelementen zijn komen ze zeer goed tot hun recht op de recente 997, al zal het feit dat de 911 nooit niet echt ingrijpend gewijzigd is er voor iets tussen zitten.
                  de spoiler van de gt3 zal wel meer neerwaartse druk genereren want ik denk dat ze er anders wel standaard een ducktail hadden op geplaatst

Comment

• habba habba :p

Comment

• Deze nicht doet me denken aan onze pimped out Astrid. Volgens mij heet haar vriend ook John

Geen aircooow en aifoon aansleujting. Enfin voor de rest vind ik wel dat die kerel niet neerkijkt op mensen, hij is namelijk niet begonnen over circuit. Dat zou ook niet passen in de context van deze exclusieve Porssje.

Comment

• Ik vind dat die wouter best amusante en keurige testen maakt. Niemand doet beter in Belgie of Nederland. imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Ik vind dat die wouter best amusante en keurige testen maakt. Niemand doet beter in Belgie of Nederland. imo
                          Allez, we hebben de vleesgeworden passie in eigen land!

Comment

• Brrrrr

Comment

• Bruut? Ja
                              Mooi? Nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                zaterdag in Ieper nog eens mijn droomporsche gezien. het zal zeker niet de beste porsche zijn maar die lijnen blijven toch super.

Enig idee wat zoiets nog waard is tegenwoordig? Kan me best voorstellen dat deze prijzig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                  Bruut? Ja
                                  Mooi? Nee

zotjes; heb je die vandaag daar gezien? (vermoed dat het CM is) staan daar momenteel wel meer fraaie spullen in de toonzaal. 2x GT2rs; speedster; sport classic

Comment

Bruut? Ja
                                    Mooi? Nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                      zotjes; heb je die vandaag daar gezien? (vermoed dat het CM is) staan daar momenteel wel meer fraaie spullen in de toonzaal. 2x GT2rs; speedster; sport classic
                                      Ja was vandaag
                                      SC is nu weg uit de toonzaal(-edit- stond er dus wel nog) , mooiste is dat wie ik denk dat de eigenaar is een 60+'er is
                                      Last edited by ; 29/06/2011, 22:37.

Comment

Bruut? Ja
                                        Mooi? Nee

Dat hoeft imo niet mooi te zijn...

Comment

• Wat is dat voor iets?

Comment

Working...
                                          X