Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. dat is om dat Mieke buiten te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDie onder de pijl kan je bezwaarlijk nog een 'mieke' noemen, tenzij Mieke Vogels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenCayman heeft kuren.
Net nu CM 2 weken dicht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWat is er mis mee ?
Motor begon lichtjes te schokken/in te houden rond 2500-3000 toeren, motorlampje lichtte op en motor viel daarna uiteindelijk stil. Nog eens moeten starten om veilig van de baan te parkeren en liep in vrijloop erg ruw. Diagnose gaf random engine misfires aan.
Dacht eerst aan bougies/bobines (ware logisch) maar dit is intussen uitgesloten (alles is vernieuwd maar symptomen blijven). Compressie cilinders is ok (test gedaan), emissiewaarden zijn ok (dus geen cat. of lambda) en LMM is ook ok. Wat blijft er nog over, niet veel meer lijkt me? Maandag kijken ze verder...
Timing is in elk geval weer schitterend, mijn vaste garage is gesloten en volgende week gaan we op verlof...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenCayman heeft kuren.
Net nu CM 2 weken dicht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenEerlijk gezegd geen flauw idee.
Motor begon lichtjes te schokken/in te houden rond 2500-3000 toeren, motorlampje lichtte op en motor viel daarna uiteindelijk stil. Nog eens moeten starten om veilig van de baan te parkeren en liep in vrijloop erg ruw. Diagnose gaf random engine misfires aan.
Dacht eerst aan bougies/bobines (ware logisch) maar dit is intussen uitgesloten (alles is vernieuwd maar symptomen blijven). Compressie cilinders is ok (test gedaan), emissiewaarden zijn ok (dus geen cat. of lambda) en LMM is ook ok. Wat blijft er nog over, niet veel meer lijkt me? Maandag kijken ze verder...
Timing is in elk geval weer schitterend, mijn vaste garage is gesloten en volgende week gaan we op verlof...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenUbergeil, maar voor mij iets teveel stickers etc ..
qua looks liever een 'standaard' GT3.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenstickers zijn echt een probleem om eraf te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenDat valt wel mee hoor ...2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenUbergeil, maar voor mij iets teveel stickers etc ..
qua looks liever een 'standaard' GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAfgelopen donderdag dit van dichtbij kunnen bekijken:
Comment
Comment