Oorspronkelijk geplaatst door BWS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenDunkelblau >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Aquablau
Donkerblauw op een turbo is beetje duf. Aquablauw daarop is monsterlijk vet, vind ik.
Aquablauw op een "gewoon" model, of op een Panamera =/= yum, agreed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJawadde, uw skills gaan er op vooruit op die 2 maand! Knappe foto!
Nog eentje in licht drift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenBedankt Tom,we blijven oefenen
Nog eentje in licht drift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat oranje vind ik echt niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat oranje vind ik echt niet mooi.
Comment
-
993 Turbo WLS 340 kW(462 PS)
Even een vraag voor de kenners hier. Je had de 993 Turbo met 300 kW(408 PK) en 540 Nm. Af fabriek kon je een WLS1(WerksLeistungsSteigerung) met 316 kW(430 pk) en 570 Nm en een WLS2 met 331 kW(450 pk) en 585 Nm bestellen.
Maar nu staat bij AutoLeitner in Alkmaar een 993 Turbo met (WLS3?) 340 kW(462 pk) met GT2 Optik Paket te koop. Wat weten jullie over deze WLS3? Hoeveel koppel bijvoorbeeld. En was er überhaupt een WLS3. Hier de link naar de advertentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenEven een vraag voor de kenners hier. Je had de 993 Turbo met 300 kW(408 PK) en 540 Nm. Af fabriek kon je een WLS1(WerksLeistungsSteigerung) met 316 kW(430 pk) en 570 Nm en een WLS2 met 331 kW(450 pk) en 585 Nm bestellen.
Maar nu staat bij AutoLeitner in Alkmaar een 993 Turbo met (WLS3?) 340 kW(462 pk) met GT2 Optik Paket te koop. Wat weten jullie over deze WLS3? Hoeveel koppel bijvoorbeeld. En was er überhaupt een WLS3. Hier de link naar de advertentie.
http://www.autoleitner.nl/automobiel...-metallic.html
Nog nooit gehoord van een nog krachtigere WLS dan de 450, maar misschien is het wel een 450 die gemeten op de testbank aan 462 komt? Het is algemeen geweten dat de (vroegere?) WLS-motorblokken beter presteren dan wat ze op papier beloven.
Comment
-
By 1996 the factory-quoted power rating was 465 bhp @ 5,700 RPM and torque of 670 Nm @ 5,000 RPM.
Dat las ik op wikipedia over de 993 GT2. Wellicht motorspecificaties voor de WLS3 Turbo.
Comment
-
Comment