Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
      +- 12sec naar 200?

Geschift
      Als je dat al geschift vindt moet je niet in het Corvette lovers topic kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten

Vetste koersauto ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
          Dat is een feit. Ik denk dat ze wel eens aan uitbreiding mogen denken bij CM
          De garage lijkt nogal klein in vergelijking met het aantal auto's dat ze erin zetten
          als mijn info klopt hebben ze het stuk grond ernaast gekocht en zaal daar een tweede deel komen.

en der staat zeker wat binnen; 2 speedsters, gt2rs; sport classic; nen turbo cabrio; panamera; reeksje oldtimers,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Daar staat wat samen in die showroom.
            En dan zou je eens de parking achter de showroom moeten zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
              Niet echt mijn ding...

Is dat geen C2 mk1 ipv een GT3 RS mk2 waar hij op lijkt?
              2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
              2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
              2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Smalle kas, geen wielkastverbredingen, beige adaptieve zetels, ... 't is iets fabriqué maison precies ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                  als mijn info klopt hebben ze het stuk grond ernaast gekocht en zaal daar een tweede deel komen.

en der staat zeker wat binnen; 2 speedsters, gt2rs; sport classic; nen turbo cabrio; panamera; reeksje oldtimers,...
                  was dat ook niet omdat ze hun "quota" al verkocht hebben

Comment

• Die gele 964 Leichtbau.

Comment

• Hoort hier niet direkt thuis maar toch:
                      Iemand die hier iets meer over weet, ervaring mee heeft?
                      (Heb al contact met die mannen en wacht op meer antwoorden.)
                      Blijken ook in de UK zeer populair te zijn?
                      Ook hier bij onze tuners ben ik info betreffende ECU tuning ah verzamelen.

(mag verplaatst worden naar een topic waar het thuis hoort)
                      Last edited by ; 04/08/2011, 14:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Dat moet geweldig goed rijden denk ik...

Niet overdreven veel pk's, atmo, geen gewicht en net alles wat je minimum nodig hebt om te rijden.
                        Jij alleen met je machien én je krijgt er nog een prachtig boxergeluid bovenop!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Niet overdreven veel pk's, atmo, geen gewicht en net alles wat je minimum nodig hebt om te rijden.
                            maar wel 4wd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                              Hoort hier niet direkt thuis maar toch:
                              Iemand die hier iets meer over weet, ervaring mee heeft?
                              (Heb al contact met die mannen en wacht op meer antwoorden.)
                              Blijken ook in de UK zeer populair te zijn?
                              Ook hier bij onze tuners ben ik info betreffende ECU tuning ah verzamelen.

(mag verplaatst worden naar een topic waar het thuis hoort)
                              chiptuning op een atmosferische benzine, duur voor wat ge krijgt imho
                              been there, done that, NEVER again
                              imho: downtuned turbo-engines
                              of bvb de V10 van audi die gedowntunede versie van de Lambo is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                maar wel 4wd
                                Ik zou daar nog mee kunnen leven.
                                Maar idd, zou ook niet mijn eerste keus zijn in dit geval!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Er staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                  2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                  2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                  2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                  2013 Nissan Leaf (daily)
                                  1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
                                    Er staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?
                                    Als die daar al een tijdje staat en de gebouwen zijn idd compleet verlaten zou ik de politie eens bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Als die daar al een tijdje staat en de gebouwen zijn idd compleet verlaten zou ik de politie eens bellen.
                                      Ik zou eerst die kar gaan slepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Hmmm is ni zo super als je zou denken... kort pont geeft topspeed van 210 km/u... is een zeer lawaaierig ding dat nerveus aan de gas hangt.
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
                                          Er staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?
                                          Finders, keepers.

Comment

Working...
                                          X