Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten+- 12sec naar 200?
Geschift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenDit gaat anders ook serieus snel. Om even in perspectief te plaatsen. 0-300 in 11.2s.
http://img717.imageshack.us/img717/9...10turbopag.jpg
Vetste koersauto ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenDat is een feit. Ik denk dat ze wel eens aan uitbreiding mogen denken bij CM
De garage lijkt nogal klein in vergelijking met het aantal auto's dat ze erin zetten
en der staat zeker wat binnen; 2 speedsters, gt2rs; sport classic; nen turbo cabrio; panamera; reeksje oldtimers,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaar staat wat samen in die showroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenNiet echt mijn ding...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenals mijn info klopt hebben ze het stuk grond ernaast gekocht en zaal daar een tweede deel komen.
en der staat zeker wat binnen; 2 speedsters, gt2rs; sport classic; nen turbo cabrio; panamera; reeksje oldtimers,...
Comment
-
-
Hoort hier niet direkt thuis maar toch:
Iemand die hier iets meer over weet, ervaring mee heeft?
(Heb al contact met die mannen en wacht op meer antwoorden.)
Blijken ook in de UK zeer populair te zijn?
Ook hier bij onze tuners ben ik info betreffende ECU tuning ah verzamelen.
(mag verplaatst worden naar een topic waar het thuis hoort)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Dat moet geweldig goed rijden denk ik...
Niet overdreven veel pk's, atmo, geen gewicht en net alles wat je minimum nodig hebt om te rijden.
Jij alleen met je machien én je krijgt er nog een prachtig boxergeluid bovenop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Niet overdreven veel pk's, atmo, geen gewicht en net alles wat je minimum nodig hebt om te rijden.
Jij alleen met je machien én je krijgt er nog een prachtig boxergeluid bovenop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHoort hier niet direkt thuis maar toch:
Iemand die hier iets meer over weet, ervaring mee heeft?
(Heb al contact met die mannen en wacht op meer antwoorden.)
Blijken ook in de UK zeer populair te zijn?
Ook hier bij onze tuners ben ik info betreffende ECU tuning ah verzamelen.
(mag verplaatst worden naar een topic waar het thuis hoort)
been there, done that, NEVER again
imho: downtuned turbo-engines
of bvb de V10 van audi die gedowntunede versie van de Lambo is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenmaar wel 4wd
Maar idd, zou ook niet mijn eerste keus zijn in dit geval!
Comment
-
Er staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenEr staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls die daar al een tijdje staat en de gebouwen zijn idd compleet verlaten zou ik de politie eens bellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Jij alleen met je machien én je krijgt er nog een prachtig boxergeluid bovenop!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenEr staat sinds dit weekend een witte GT3 MkI op de oprit van een verlaten bedrijfsgebouw op de baan van Westerlo naar Geel (voorbij de brug van het Punt) rechts richting Westerlo, schuin tegenover Dicar). Lijkt zo opgesteld alsof ie te koop staat maar nergens enig bordje van "Te Koop" of telnr. Wagen heeft nummerplaten nog ophangen (oud Belgisch model). Iemand die hier meer over weet?
Comment
Comment