Geen idee, naar mannen kijk ik niet, sorry :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa ook knap, maar ik neig toch meer naar de ééndelige FI's. Ze ogen groter, de Rennsports door hun dikke rand en minder opening wat kleiner. 'k Zou het misschien wel durven overwegen als extra set voor op circuit maar gezien hun kostprijs en relatief kleine meerwaarde voor een amateur circuitrijder zou 'k waarschijnlijk toch eerder gewoon de standaardwielen nemen, of die open BBS'jes.
Edit:
een aqua blauwe gt3rs met zo'n velgen... dit geeft een aardig idee:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenDit is pas een velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDie zijn 200 miljard keer mooier dan die OZ ... maar mochten het mijn centen zijn, ik zou ook voor OZ gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie BBS rennsport heb je voor dezelfde prijs als de OEM velgen.
De cast OZ velgen kosten de helft
(Ik ben gene fan van die gepolierde rand op de BBS'en, en ik heb me ook laten wijsmaken dat na verloop van tijd elke meerdelige velg gaat lekken).
Die Rennsports zijn niet de velgen waar ik hele dagen op de weg mee zou willen rijden. 't Komt me voor dat die onze Belgische wegenkraters niet zo goed verteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaannEigenaar van een taverne een beetje verder, in Westerlo, heeft een witte GT3 MKI. Misschien die?
Dus de onbekende eigenaar wordt bij deze dringend gevraagd contact te nemen
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
Ik heb hem daar al gespot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenFak al die velgen hier, dik. Ik wil ook zwarte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk Berichtenrood is ook knap op zwart -> gt3 van raf
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenfoto?
Comment
Comment