Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen idee, naar mannen kijk ik niet, sorry :-)
    Last edited by ; 07/08/2011, 19:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ja ook knap, maar ik neig toch meer naar de ééndelige FI's. Ze ogen groter, de Rennsports door hun dikke rand en minder opening wat kleiner. 'k Zou het misschien wel durven overwegen als extra set voor op circuit maar gezien hun kostprijs en relatief kleine meerwaarde voor een amateur circuitrijder zou 'k waarschijnlijk toch eerder gewoon de standaardwielen nemen, of die open BBS'jes.
      Die FI is anders ook best wel duur, schitterend op een e92M3 (en populair ook) maar op een GT3 ben ik er nog niet zo zeker van.

Edit:
      een aqua blauwe gt3rs met zo'n velgen... dit geeft een aardig idee:
      Last edited by ; 07/08/2011, 20:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Dit is pas een velg
        Die zijn 200 miljard keer mooier dan die OZ ... maar mochten het mijn centen zijn, ik zou ook voor OZ gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Die zijn 200 miljard keer mooier dan die OZ ... maar mochten het mijn centen zijn, ik zou ook voor OZ gaan
          Contradictio in terminis? Could you elaborate on that?

Comment

• BBS = vreselijk duur

OZ = relatief goedkoop

Comment

• Die BBS rennsport heb je voor dezelfde prijs als de OEM velgen.

De cast OZ velgen kosten de helft

(Ik ben gene fan van die gepolierde rand op de BBS'en, en ik heb me ook laten wijsmaken dat na verloop van tijd elke meerdelige velg gaat lekken).

Comment

• edit: ignore me
                Last edited by ; 08/08/2011, 08:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Die BBS rennsport heb je voor dezelfde prijs als de OEM velgen.

De cast OZ velgen kosten de helft

(Ik ben gene fan van die gepolierde rand op de BBS'en, en ik heb me ook laten wijsmaken dat na verloop van tijd elke meerdelige velg gaat lekken).
                  Die BBS Rennsports vind je trouwens nog verrassend vaak tweedehands. Maar dat heeft, vermoed ik, meteen ook te maken met je laatste opmerking. Zelfs voor de weg ontworpen twee- en driedelige velgen hebben idd veel kans om op termijn (of soms zelfs al meteen) lucht te laten ontsnappen.

Die Rennsports zijn niet de velgen waar ik hele dagen op de weg mee zou willen rijden. 't Komt me voor dat die onze Belgische wegenkraters niet zo goed verteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                    Eigenaar van een taverne een beetje verder, in Westerlo, heeft een witte GT3 MKI. Misschien die?
                    Ja, dat zou kunnen. Heb daar idd vroeger al 'ns een witte zien staan. 'k Vind het toch maar gevaarlijk om die daar zo te laten staan. Een vandalenstreek of erger is zo gebeurd. Hij mag 'em altijd bij mij komen parkeren. Een speelkameraadje voor m'n 996TT kan nooit kwaad. En 'k zal er goed voor zorgen. Batterijtje opladen, af en toe wat gaan warmrijden (woon-werkverkeer is 80 km, dus dan staat ie mooi warm), optimaal gaan afstellen voor NS, etc...

Dus de onbekende eigenaar wordt bij deze dringend gevraagd contact te nemen

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                    2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                    2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                    2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                    2013 Nissan Leaf (daily)
                    1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                        Ik denk dat die man op de ring woont
                        Ik heb hem daar al gespot

Comment

• Fak al die velgen hier, dik. Ik wil ook zwarte.

Comment

• Die OZ'jes HLT CL, Jerain! Moet schitterend staan op jouw batmobile.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Fak al die velgen hier, dik. Ik wil ook zwarte.
                              Wit is mooier op een zwarte

Comment

• Rood is ook knap op zwart -> GT3 van Raf

Comment

• Rood op zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk Berichten
                                    rood is ook knap op zwart -> gt3 van raf
                                    2222222222

Comment

• foto?

Comment

• Tof kleurke:
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          foto?
                                          Ik heb er geen van. Zwarte Mk.I GT3 met rode OZ Ultraleggera HLT's (dacht ik toch, corrigeer me gerust indien niet correct). Bloody awesome looks, that car.

Comment

Working...
                                          X