Die Cayenne gaat precies goed hard op't circuit , meer filmpjes ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenGister kreeg ik de schrik van mijn leven..
+ YouTube Video
En deze keer zoals gewenst geen reclame aan het einde van de video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenwas dat ook niet omdat ze hun "quota" al verkocht hebben
omdat de atelier te klein wordt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EuroM3.0 Bekijk BerichtenWe hebben inderdaad het stuk grond ernaast gekocht om uit te breiden, maar dit vooral
omdat de atelier te klein wordt...
Comment
-
@ O.P.S. Ja nog een aardig aantal. Over een half uurtje heb ik een filmpje online van een GT2 RS van dezelfde eigenaar als de Cayenne.
@ Tuur Bo Haha ja, zo'n filmpje vraagt wel om veel reacties Weet niet of ik het met je eens of oneens ben, ik steek mijn hoofd wel zelf door het hek, maar daar zijn die gaten ook voor gemaakt. Maar de Cayenne behoort aan de linker kant van de lijn te blijven...
@ Pablo, Ja klopt! Het was een goede doelen dag ''Racen tegen kanker''. Kinderen met kanker konden allerlei dingen op en rond het circuit meemaken. Mee met een helikopter, sportauto, motor. En zo ook waren de brandweer en politie aanwezig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMisschien een speciaal atelier voor de diesels.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
Wat is die blauwe auto bezig op de achtergrond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat is toch ook een serieus kanon, damn..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat is toch ook een serieus kanon, damn..
Wat mij een beetje 'teleurstelde' was nochthans dat 'ie niet de 'meersensatie' bood die ik verwachtte tegenover een Turbo/TurboS. Niet dat dat ding niet vooruit gaat, maar ik had de bruutheid/turbosensatie (zeker op lagere snelheden) helemaal overschat.
Comment
Comment