Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ee panamera met 4 uitlaten. 2 aan 2 grote rechthoekige aan elkaar geplakt. Iemand een idee welke motorisatie dat is? Er stond niks op van kenteken en hij had maar weinig kans tegen de vantage.
ee panamera met 4 uitlaten. 2 aan 2 grote rechthoekige aan elkaar geplakt. Iemand een idee welke motorisatie dat is? Er stond niks op van kenteken en hij had maar weinig kans tegen de vantage.
Dat zal dan zeker geen Turbo zijn. Maar zoals gezegd kan elk model zijn, die uitlaten zijn kenmerkend voor de PSE uitlaat.
een turbo kan het inderdaad niet geweest zijn want die zou mij er wel keihard afgereden hebben. Moet wel zeggen dat ik bij 170 al heel wat wagenlengtes voorzat.
Ik vind de geïntegreerde leds (zo vermijd je toch zeker het aftermarket-gevoel) wel mooi in de voorbumper en voor de rest is het weer maar eens een evolutie en geen revolutie.
Achteraan vind ik het dan weer wennen maar ik ben er zeker van dat dit slechts een kwestie van tijd is. Het Aston Martin-gehalte is wat hoog en ik vind het vreemd om dit over een Porsche te moeten zeggen.
nu de eerste foto's van de 991 er zijn, wat denken jullie dat de lancering van deze nieuwe generatie gaat hebben van effect op de prijzen op de tweedehandsmarkt?
Mijn gok:
-tot aan de 993: geen invloed
-996 heeft grote klappen al gehad, misschien nog een daling in de komende jaren op de 'betere' modellen (4S, GT3, Turbo en GT2).
-997.1: grote daling, zeker op de wagens met Tiptronic
-997.2: een normale daling, maar (zeker op de PDK's) niet buitengewoon omdat de 991 op het eerste zicht(!) voor het gros van de klanten (vooral technisch, maar deels ook optisch) te weinig verschilt van de voorganger. GTS'en, Turbo's, GT3's en Targa's slechts een relatief lichte prijsdaling.
Ietwat vreemd geproportioneerd geheel. Maar zoals hierboven reeds gezegd is het meer een evolutie dan een revolutie, dus veel kunnen ze er niet mee verkeerd doen.
Kont heeft wat van een one-77 op het eerste zicht, vond ik. Lelijk? Zeker niet, vooral wat dikker ogent.
Front lijkt op de foto van die rode wat meer trapeziumvormig opgebouwd , maar dat zal ongetwijfeld liggen aan de hoek waarin de foto werd genomen.
Profiel erg knap met een heel mooie kont.
Interieur is top.
nu de eerste foto's van de 991 er zijn, wat denken jullie dat de lancering van deze nieuwe generatie gaat hebben van effect op de prijzen op de tweedehandsmarkt?
Mijn gok:
-tot aan de 993: geen invloed
-996 heeft grote klappen al gehad, misschien nog een daling in de komende jaren op de 'betere' modellen (4S, GT3, Turbo en GT2).
-997.1: grote daling, zeker op de wagens met Tiptronic
-997.2: een normale daling, maar (zeker op de PDK's) niet buitengewoon omdat de 991 op het eerste zicht(!) voor het gros van de klanten (vooral technisch, maar deels ook optisch) te weinig verschilt van de voorganger. GTS'en, Turbo's, GT3's en Targa's slechts een relatief lichte prijsdaling.
Comment