Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er alvast een verschrikkelijk knappe auto uit.

Comment

• Heel mooi op de laatste foto's .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Rennfox: mijn Cayman had 245pk en geen 211pk.

Ik heb meermaals met een Cayman S en een basis Carrera gereden en de Carrera zal altijd meer sportwagen blijven. En als je budget er bij betrekt, moet je geen Cayman R vermelden, want die kost meer dan mijn facelift S.

Versta me niet verkeerd, een Cayman is geweldig, maar een 911 is geweldig-er.
          Klopt. Het zou er nog aan moeten mankeren. Maar wat Rennfox en ik bedoelen is dat de Cayman een zodanig evenwichtige car is dat die qua sportiviteit een 911 zeker aankan en soms overtreft. En natuurlijk vergelijk ik dan de beide modellen met min of meer vergelijkbare pk's.

Wat je ervaringen tussen Cayman S en 'basis' Carrera betreft: ik heb persoonlijk een andere ervaring. Ik vond de 'basis' 911 te weinig koppel hebben en te lineair trekken. Ik amuseerde mij veel meer met een Cayman S. Pas op, ik heb sinds 3 jaar geen 911 of Cayman meer gereden, dus ik kan alleen maar spreken over het tijdperk van de 987 en 997 Mk.I. De MkII zal wel beter scoren, maar inmiddels is de Cayman ook geëvolueerd...
          Waarom denk je dat er vanuit Porsche Motorsport geen enkele officieel geprepareerde Cayman verschijnt om het mooi weer te maken op circuit? Juist ja: ze zijn bang dat die de 911 gewoonweg in de schaduw zet.

Ook voor mij blijft een 911 dé sportwagen, maar ik vind een Cayman (en een Boxster evenzeer) zeker zoveel Porsche en die kunnen perfect in het gamma de rol spelen die ze moeten spelen. Ik reageerde in mijn vorige posts dus tegen de mening dat een nieuwe 911 te groot en te burgerlijk zou worden.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooie foto
              Porsche + Nurburgring =
              porsche 4ever
              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                Mooie foto
                Porsche + Nurburgring =
                Couldn't agree more. So I went last Sunday :wink :

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                2013 Nissan Leaf (daily)
                1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoeveel bandendruk steken op een 996 (gewoon straatgebruik)?

Vind dat nergens terug op de wagen zelf... (OHB niet aanwezig)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Hoeveel bandendruk steken op een 996 (gewoon straatgebruik)?

Hier staat wel wat info over de banden bij een 996:
                      http://www.rennlist.org/main996faq/faq.htm#3. Tires
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Hoeveel bandendruk steken op een 996 (gewoon straatgebruik)?

Bij ons is't 2,5bar vooraan en 3,0 bar achteraan.... Op een 996TT.

Comment

• 2.5 en 3.0 is idd voorgeschreven op een 996 turbo, maar ik vind dat niet leuk rijden. Liever 2.2 - 2.7, is imo een stuk minder nerveus zonder dat je gevoel verliest.

Comment

• 't is Cabrio... Zal er dan 2.2 en 2.7 opblazen! Thx

(PS: staat er uberhaupt een sticker op de wagen geplakt met voorgeschreven bandendruk of terug te vinden in OHB?)

Comment

• Normaalgezien in de deuropening bestuurderskant aan de slotvanger kleeft een sticker. Bij 997 en Boxter/Cayman, Panamera en Cayenne toch. Dus ik denk dat dat hetzelfde is bij 996.

Comment

• Wauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Normaalgezien in de deuropening bestuurderskant aan de slotvanger kleeft een sticker. Bij 997 en Boxter/Cayman, Panamera en Cayenne toch. Dus ik denk dat dat hetzelfde is bij 996.
                                  Tjiens, stond er niet op...

Comment

2.5 en 3.0 is idd voorgeschreven op een 996 turbo, maar ik vind dat niet leuk rijden. Liever 2.2 - 2.7, is imo een stuk minder nerveus zonder dat je gevoel verliest.
                                    In de 997/2 is dat ook 2.5 en 3.0 .. nu rijd ik eigenlijk ook iets lager: 2.3 en 2.7 .. maar dan gaat de BC altijd zagen over te lage bandendruk .. kan daar iets aan gedaan worden?

Comment

In de 997/2 is dat ook 2.5 en 3.0 .. nu rijd ik eigenlijk ook iets lager: 2.3 en 2.7 .. maar dan gaat de BC altijd zagen over te lage bandendruk .. kan daar iets aan gedaan worden?
                                      Zou het eens moeten nakijken maar volgens mij wel. Met de Piwis kan je (dénk ik) instellen wat de instrumentcluster als comfortdruk en als beladen-druk ziet.
                                      Zal het eens nakijken één dezer dagen, als ik het niet vergeet.

Comment

In de 997/2 is dat ook 2.5 en 3.0 ..
                                        Nee Daggie, ik heb dat met u nog nagekeken. 2.5 en 3.0 is met winterbanden en een volgeladen auto

t straffe is dat er in mijn kar (die meer weegt op de achteras) 2.0 - 2.1 staat

Comment

Zou het eens moeten nakijken maar volgens mij wel. Met de Piwis kan je (dénk ik) instellen wat de instrumentcluster als comfortdruk en als beladen-druk ziet.
                                          Zal het eens nakijken één dezer dagen, als ik het niet vergeet.
                                          Ik heb zo ne "arme-mensen-piwis", dus als het aan te passen valt kan ik da wel doen denk ik.

Comment

Working...
                                          X