Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Nee Daggie, ik heb dat met u nog nagekeken. 2.5 en 3.0 is met winterbanden en een volgeladen auto
    Leg mij eens uit waarom ik dan nu een "Reifenpanne" melding krijg? Druk staat op 2.3 en 2.7 ...

matteus: als je wil, bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      Leg mij eens uit waarom ik dan nu een "Reifenpanne" melding krijg? Druk staat op 2.3 en 2.7 ...

Kijk eens op uwe sticker he. Alles staat daar op. Dacht dat het 2.3 - 2.8 was.

Comment

• Gespot op de AVD Oldtimer Grand-Prix @ Nürburgring.
        Nu pas gemerkt wie achter het stuur zit,tevens eigenaar van deze Speedster, Walter Röhrl

Comment

Als je in je BC naar RDK gaat, en dan naar onder Beladung selecteren. Daar kan je kiezen tussen 'standaard' en 'vollbeladung' ofzoiets. Als dat tweede aangevinkt staat en je rijdt met 2.3 -2.7 gaat 'ie idd melding geven.

Comment

• Ah super, vanavond controleren. Bedankt voor de info!

(zou stom zijn mocht het op vollbeladung staan ..)

Comment

• Voor de geïnteresseerden, vanavond op National Geographic of Discovery: Megafactories: Porsche

Comment

• @daggie
                je kijkt eens op u BC en kijk dan op tpm of bandendrukcontrole en daar zie je hoeveel je moet bij blazen
                Als je van circuit komt met de foutmelding van tire flat dan moet je die juist blazen of 0.1 hoger zodat die foutmelding zou weggaan
                0.1 te kort blazen is gewoon te weinig voor de bc en blijft die foutmelding staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                  Voor de geïnteresseerden, vanavond op National Geographic of Discovery: Megafactories: Porsche
                  Digi is al geprogrammeerd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Digi is al geprogrammeerd....
                    Idem Wat mij opviel in de CC van Porsche, is dat de GT3 er niet meer in staat .. Uit productie?

Comment

• Je kan die al eventjes niet meer bestellen in BE
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Je kan die al eventjes niet meer bestellen in BE
                        Ik heb er thans niet zo lang geleden nog een geconfigureerd, moet hij toen ik op vakantie was uit productie gegaan zijn :p

Comment

• Ik rijd op straat (zelden) koud 2.1 vooraan en 2.3 achteraan. On track 2.0 - 2.1 warm. Die tip van Bruno is idd zeer handig, gewoon pompje uit koffer halen en pompen tot ie +0.2 staat is een aanrader. Zakt toch nog wat omdat je juist op circuit hebt gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Als je in je BC naar RDK gaat, en dan naar onder Beladung selecteren. Daar kan je kiezen tussen 'standaard' en 'vollbeladung' ofzoiets. Als dat tweede aangevinkt staat en je rijdt met 2.3 -2.7 gaat 'ie idd melding geven.
                            Heb geverifieerd .. staat op 'zomerbanden' en 'standaard'.
                            Druk is dus gewoon te laag ... volgende rit hoger zetten. Bedankt voor de info, ik was nog nooit in 'RDK' geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                              Ik heb er thans niet zo lang geleden nog een geconfigureerd, moet hij toen ik op vakantie was uit productie gegaan zijn :p
                              Configureren wel. Bestellen niet.
                              Al zal hij in DE wel wat langer leverbaar geweest zijn dan in BE.

Comment

Heb geverifieerd .. staat op 'zomerbanden' en 'standaard'.
                                Druk is dus gewoon te laag ... volgende rit hoger zetten. Bedankt voor de info, ik was nog nooit in 'RDK' geraakt

Heb het nagekeken in de PIWIS en je kan dus inderdaad de vooropgestelde druk (die de BC als 'correct' aangeeft) aanpassen.
                                Mss interessant om eens na te vragen bij je Porsche dealer.

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat vinden jullie van het geluid van de 997 Turbo S?
                                    Persoonlijk vind ik het heel gaaf klinken!

Comment

• Zotte wrap

Comment

• ik had ergens op het forum gelezen dat er verleden week een reportage was over de fabriek van porsche, zijn daar ng herhalingen van ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                          ik had ergens op het forum gelezen dat er verleden week een reportage was over de fabriek van porsche, zijn daar ng herhalingen van ergens?
                                          ik heb het gedownload via torrents. het is wel in het engels maar ik vind het goed verstaanbaar. als je wilt zend ik de link even door

Comment

Working...
                                          X