Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leg mij eens uit waarom ik dan nu een "Reifenpanne" melding krijg? Druk staat op 2.3 en 2.7 ...
matteus: als je wil, bedankt!
Als je in je BC naar RDK gaat, en dan naar onder Beladung selecteren. Daar kan je kiezen tussen 'standaard' en 'vollbeladung' ofzoiets. Als dat tweede aangevinkt staat en je rijdt met 2.3 -2.7 gaat 'ie idd melding geven.
@daggie
je kijkt eens op u BC en kijk dan op tpm of bandendrukcontrole en daar zie je hoeveel je moet bij blazen
Als je van circuit komt met de foutmelding van tire flat dan moet je die juist blazen of 0.1 hoger zodat die foutmelding zou weggaan
0.1 te kort blazen is gewoon te weinig voor de bc en blijft die foutmelding staan
Ik rijd op straat (zelden) koud 2.1 vooraan en 2.3 achteraan. On track 2.0 - 2.1 warm. Die tip van Bruno is idd zeer handig, gewoon pompje uit koffer halen en pompen tot ie +0.2 staat is een aanrader. Zakt toch nog wat omdat je juist op circuit hebt gereden...
Als je in je BC naar RDK gaat, en dan naar onder Beladung selecteren. Daar kan je kiezen tussen 'standaard' en 'vollbeladung' ofzoiets. Als dat tweede aangevinkt staat en je rijdt met 2.3 -2.7 gaat 'ie idd melding geven.
Heb geverifieerd .. staat op 'zomerbanden' en 'standaard'.
Druk is dus gewoon te laag ... volgende rit hoger zetten. Bedankt voor de info, ik was nog nooit in 'RDK' geraakt
Heb geverifieerd .. staat op 'zomerbanden' en 'standaard'.
Druk is dus gewoon te laag ... volgende rit hoger zetten. Bedankt voor de info, ik was nog nooit in 'RDK' geraakt
Heb het nagekeken in de PIWIS en je kan dus inderdaad de vooropgestelde druk (die de BC als 'correct' aangeeft) aanpassen.
Mss interessant om eens na te vragen bij je Porsche dealer.
Comment