Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben net terug. Veel mensen (+800 genodigden), en te weinig auto's. Morgen en overmorgen zijn het opendeurdagen. Vanaf morgen zal de showroom rijkelijk gevuld zijn met Porsches. Helaas heb ik geen tijd, anders was ik nog eens terug geweest.
Comment
-
Nieuwe 911 cabro, Targa, Turbo, Turbo Cabrio, Cayman & Boxster gespot in San Francisco...
+ YouTube Video Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenNieuwe 911 cabro, Targa, Turbo, Turbo Cabrio, Cayman & Boxster gespot in San Francisco...
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVanavond ga ik naar de officiële opening van de nieuwe Porsche verdeler in Maastricht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDüsseldorf?Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten991 in Knokke gezien... op een trailer, dus misschien voor de Zoute Grand Prix?
Ik zal binnenkort ook een verrassing hebben voor dit forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGe gaat uw MX-5 toch niet verkopen?
Maar ja, de mazda wordt vervangen door een 997 Carrera 4 cabrio, in feit voelt dat zoals een mx-5 met veel meer pk's, kwa stuur gevoel zijn ze zeer dichtbij mekaar
Eens ik een iets meer vrije tijd zal hebben zal ik vermoedelijk weer een mx-5 erbij nemen voor de clubsfeer en de weekend...2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
Comment