Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
    Dat klopt, en niemand wist van iets!
    Van een verrassing gesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
      Dat klopt, en niemand wist van iets!
      Heerlijk toch, m'n nonkel stond een kleine 2 jaar terug ook 'out of the blue' met een prachtige 997 Turbo (dunkelolive/zwart carbon) op de parking bij ons. Was ook toch wel eventjes aangenaam verrast! Paar maand geleden heeft hij ons weer verrast met nog een Tesla Roadster erbij! Doeners ipv praters
      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
      BMW 320d
      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• nu... met dergelijke verrassingen zou mijn familie ook altijd mogen afkomen hoor

ivm: doeners <> praters

veel praters willen maar kunnen niet
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik overweeg om een kalender samen te stellen met daarop een aantal van mijn foto’s van klassieke Porsche’s. Ik heb reeds een aantal beelden geselecteerd die in aanmerking komen, maar zou toch graag eerst weten of hiervoor wel voldoende interesse is...? Bedoeling is om de prijs democratisch te houden, zodat alle Porsche liefhebbers kunnen meegenieten van mijn foto's.

Hoewel ik niet dé Porsche fotograaf pur-sang ben (mijn eerste liefde is nog altijd VW), heb ik de voorbije jaren tijdens diverse opdrachten toch wel heel wat mooie beelden geschoten van bijzondere Porsche's. Dikwijls wagens die niet meteen binnen bereik liggen van de modale liefhebber, maar wel tot de verbeelding spreken.

Het zou een A3 formaat (29,7x42cm) muurkalender worden, kwestie van de foto’s mooi te laten uitkomen. Bedoeling is heel wat verschillende modellen en bouwjaren aan bod te laten komen, 12 totaal andere Porsche foto’s dus, eentje voor elke maand…

Hier al enkele van de geselecteerde foto’s als preview:

Mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
            Heerlijk toch, m'n nonkel stond een kleine 2 jaar terug ook 'out of the blue' met een prachtige 997 Turbo (dunkelolive/zwart carbon) op de parking bij ons. Was ook toch wel eventjes aangenaam verrast! Paar maand geleden heeft hij ons weer verrast met nog een Tesla Roadster erbij! Doeners ipv praters
            Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            nu... met dergelijke verrassingen zou mijn familie ook altijd mogen afkomen hoor
            Doeners ipv praters...tja... Er zijn er veel die zo wel hun familie willen "verrassen" maar zeg nu eens eerlijk, hoeveel kunnen er dat, met een paar maand tussen zowel een 997 Turbo en een Tesla Roadster kopen. Dit is de (grote) uitzondering beste mensen, niet de norm
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ppe Bekijk Berichten
              Ik overweeg om een kalender samen te stellen met daarop een aantal van mijn foto’s van klassieke Porsche’s. Ik heb reeds een aantal beelden geselecteerd die in aanmerking komen, maar zou toch graag eerst weten of hiervoor wel voldoende interesse is...? Bedoeling is om de prijs democratisch te houden, zodat alle Porsche liefhebbers kunnen meegenieten van mijn foto's.

Hoewel ik niet dé Porsche fotograaf pur-sang ben (mijn eerste liefde is nog altijd VW), heb ik de voorbije jaren tijdens diverse opdrachten toch wel heel wat mooie beelden geschoten van bijzondere Porsche's. Dikwijls wagens die niet meteen binnen bereik liggen van de modale liefhebber, maar wel tot de verbeelding spreken.

Het zou een A3 formaat (29,7x42cm) muurkalender worden, kwestie van de foto’s mooi te laten uitkomen. Bedoeling is heel wat verschillende modellen en bouwjaren aan bod te laten komen, 12 totaal andere Porsche foto’s dus, eentje voor elke maand…

Hier al enkele van de geselecteerde foto’s als preview:

Mvg,
              mooi initiatief, vergelijkbaar met dit hier : http://www.porsche356forum.eu/viewto...f662f5179e24b9

20 € per kalender

Comment

• en deze een zeer speciaal kleurtje

Comment

• Kom net terug van de introductie van de 991, even een kort video'tje. Ongetwijfeld binnenkort meer en beter in HD!

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt trouwens best goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    Doeners ipv praters...tja... Er zijn er veel die zo wel hun familie willen "verrassen" maar zeg nu eens eerlijk, hoeveel kunnen er dat, met een paar maand tussen zowel een 997 Turbo en een Tesla Roadster kopen. Dit is de (grote) uitzondering beste mensen, niet de norm
                    Ik ben er mij zeer zeker van bewust dat dergelijke gevallen uitzonderingen zijn. En ik zou ze niet de kost willen geven, diegene die ver boven hun financiele limiet springen om toch maar, naar de buitenwereld toe, een mooiere wagen te hebben.

Dat is ook het mooie van een autoforum => het bundeltje allemaal mensen met éénzelfde passie = autos. Tussen deze liefhebbers zullen er zich altijd 'meer gefortuneerde' zitten die zich net die auto kunnen kopen waar menig liefhebber alleen maar kan van dromen.

Kijk ik nog maar rond in mijn regio:
                    - een 20 jarige met een R8
                    - een 22 jarige met een M3
                    - een 18 jarige met een R8
                    - een 19 jarige met een GT3
                    - etc etc => allemaal uitzonderingen

waar kijken de mensen niet naar:
                    - naar die 19 jarige met zijn citroen C2
                    - naar de 20 jarige met zijn 15 jaar oude honda civic
                    - etc etc => geen uitzonderingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      Kijk ik nog maar rond in mijn regio:
                      - een 20 jarige met een R8
                      - een 22 jarige met een M3
                      - een 18 jarige met een R8
                      - een 19 jarige met een GT3
                      - etc etc => allemaal uitzonderingen

waar kijken de mensen niet naar:
                      - naar die 19 jarige met zijn citroen C2
                      - naar de 20 jarige met zijn 15 jaar oude honda civic
                      - etc etc => geen uitzonderingen
                      Diegene die het betaalt is in beide gevallen waarschijnlijk ook verschillend, en ik vraag mij af hoeveel er van die eerste categorie na x-aantal jaar nog met zo'n auto rijden, laat staan überhaupt nog rondrijden...hetzij met de auto, hetzij met de rolstoel.

Comment

• de eerste categorie zijn stuk voor stuk fils de papa

of het verantwoord is om prille twintigers in dergelijke auto te laten rondrijden... tja dat moet ieder voor zichzelf uitmaken... ik vind het allesinds niet verantwoord.

en nu terug on topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                          de eerste categorie zijn stuk voor stuk fils de papa

of het verantwoord is om prille twintigers in dergelijke auto te laten rondrijden... tja dat moet ieder voor zichzelf uitmaken... ik vind het allesinds niet verantwoord.

en nu terug on topic
                          Hmja , verantwoord of niet verantwoord ? Sebastien Vettel is niet veel ouder en die is wereldkampioen formule 1 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                            Hmja , verantwoord of niet verantwoord ? Sebastien Vettel is niet veel ouder en die is wereldkampioen formule 1 .
                            Wat een vergelijking !
                            Een hyper getalenteerd gast die van zijn prille jeugd achter een stuur zit en uren per dag oefent voor jaren lang, vergelijken met fils-à-papa die bijna allemaal voor het eerst met een auto hebben leren rijden aan hun 18

Ik heb zo een vriend die denkt dat hij niet als laatste zou eindigen als hij achter het stuur van een F1 zou staan
                            2014 Porsche Boxster 981
                            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Tja, ik denk dat héél veel chauffeurs hun stuurmanskunst zwaar overschatten.

Comment

• Er zijn gaste die op jonge leeftijd wel met zo'n wagen overweg kunnen.
                                Vooroordelen
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                  Die Turbo was begin zomer 2009 (privé), de Tesla (zomer 2011, 2j ertussen geen paar maand) is in feite een reclame-voertuig voor de zaak van m'n tante. Haar zaak heeft namelijk ook het eerste oplaadpunt voor elektrische voertuigen hier de streek geopend
                                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                  BMW 320d
                                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Magistraal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                      Wat een vergelijking !
                                      Een hyper getalenteerd gast die van zijn prille jeugd achter een stuur zit en uren per dag oefent voor jaren lang, vergelijken met fils-à-papa die bijna allemaal voor het eerst met een auto hebben leren rijden aan hun 18

Ik heb zo een vriend die denkt dat hij niet als laatste zou eindigen als hij achter het stuur van een F1 zou staan
                                      Zoals het hier word geformuleerd komt het over net alsof elke 20-jarige met een snelle auto niet kan rijden ... Je kent die mensen hun verleden ook niet hé . Voor hetzelfde geld zijn die net zo getalenteerd

Comment

• die nieuwe 911 deze week kunnen bekijken en is een geslaagde wagen; die achterkant is heel erg knap geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Er zijn gaste die op jonge leeftijd wel met zo'n wagen overweg kunnen.
                                          Vooroordelen
                                          er zijn ook gaste die op jonge leeftijd niet met zo'n wagen overweg kunnen.
                                          Feiten (zie kerkhof).

Je kan onmogelijk iedereen over dezelfde kam scheren... sommigen kunnen zichzelf perfect beheersen, anderen dan weer niet ongeacht de leeftijd.

Feit is wel dat statisch gezien iemand van 20 meer risico loopt op ongeval met dergelijke bolide dan een meer ervaren persoon... ik herhaal statisch gezien.

Comment

Working...
                                          X