Oorspronkelijk geplaatst door AlexV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenDat klopt, en niemand wist van iets!Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Ik overweeg om een kalender samen te stellen met daarop een aantal van mijn foto’s van klassieke Porsche’s. Ik heb reeds een aantal beelden geselecteerd die in aanmerking komen, maar zou toch graag eerst weten of hiervoor wel voldoende interesse is...? Bedoeling is om de prijs democratisch te houden, zodat alle Porsche liefhebbers kunnen meegenieten van mijn foto's.
Hoewel ik niet dé Porsche fotograaf pur-sang ben (mijn eerste liefde is nog altijd VW), heb ik de voorbije jaren tijdens diverse opdrachten toch wel heel wat mooie beelden geschoten van bijzondere Porsche's. Dikwijls wagens die niet meteen binnen bereik liggen van de modale liefhebber, maar wel tot de verbeelding spreken.
Het zou een A3 formaat (29,7x42cm) muurkalender worden, kwestie van de foto’s mooi te laten uitkomen. Bedoeling is heel wat verschillende modellen en bouwjaren aan bod te laten komen, 12 totaal andere Porsche foto’s dus, eentje voor elke maand…
Hier al enkele van de geselecteerde foto’s als preview:
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenHeerlijk toch, m'n nonkel stond een kleine 2 jaar terug ook 'out of the blue' met een prachtige 997 Turbo (dunkelolive/zwart carbon) op de parking bij ons. Was ook toch wel eventjes aangenaam verrast! Paar maand geleden heeft hij ons weer verrast met nog een Tesla Roadster erbij! Doeners ipv pratersOorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtennu... met dergelijke verrassingen zou mijn familie ook altijd mogen afkomen hoor
MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppe Bekijk BerichtenIk overweeg om een kalender samen te stellen met daarop een aantal van mijn foto’s van klassieke Porsche’s. Ik heb reeds een aantal beelden geselecteerd die in aanmerking komen, maar zou toch graag eerst weten of hiervoor wel voldoende interesse is...? Bedoeling is om de prijs democratisch te houden, zodat alle Porsche liefhebbers kunnen meegenieten van mijn foto's.
Hoewel ik niet dé Porsche fotograaf pur-sang ben (mijn eerste liefde is nog altijd VW), heb ik de voorbije jaren tijdens diverse opdrachten toch wel heel wat mooie beelden geschoten van bijzondere Porsche's. Dikwijls wagens die niet meteen binnen bereik liggen van de modale liefhebber, maar wel tot de verbeelding spreken.
Het zou een A3 formaat (29,7x42cm) muurkalender worden, kwestie van de foto’s mooi te laten uitkomen. Bedoeling is heel wat verschillende modellen en bouwjaren aan bod te laten komen, 12 totaal andere Porsche foto’s dus, eentje voor elke maand…
Hier al enkele van de geselecteerde foto’s als preview:
Mvg,
20 € per kalender
Comment
-
Kom net terug van de introductie van de 991, even een kort video'tje. Ongetwijfeld binnenkort meer en beter in HD!
+ YouTube Video
Klinkt trouwens best goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDoeners ipv praters...tja... Er zijn er veel die zo wel hun familie willen "verrassen" maar zeg nu eens eerlijk, hoeveel kunnen er dat, met een paar maand tussen zowel een 997 Turbo en een Tesla Roadster kopen. Dit is de (grote) uitzondering beste mensen, niet de norm
Dat is ook het mooie van een autoforum => het bundeltje allemaal mensen met éénzelfde passie = autos. Tussen deze liefhebbers zullen er zich altijd 'meer gefortuneerde' zitten die zich net die auto kunnen kopen waar menig liefhebber alleen maar kan van dromen.
Kijk ik nog maar rond in mijn regio:
- een 20 jarige met een R8
- een 22 jarige met een M3
- een 18 jarige met een R8
- een 19 jarige met een GT3
- etc etc => allemaal uitzonderingen
waar kijken de mensen niet naar:
- naar die 19 jarige met zijn citroen C2
- naar de 20 jarige met zijn 15 jaar oude honda civic
- etc etc => geen uitzonderingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenKijk ik nog maar rond in mijn regio:
- een 20 jarige met een R8
- een 22 jarige met een M3
- een 18 jarige met een R8
- een 19 jarige met een GT3
- etc etc => allemaal uitzonderingen
waar kijken de mensen niet naar:
- naar die 19 jarige met zijn citroen C2
- naar de 20 jarige met zijn 15 jaar oude honda civic
- etc etc => geen uitzonderingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtende eerste categorie zijn stuk voor stuk fils de papa
of het verantwoord is om prille twintigers in dergelijke auto te laten rondrijden... tja dat moet ieder voor zichzelf uitmaken... ik vind het allesinds niet verantwoord.
en nu terug on topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenHmja , verantwoord of niet verantwoord ? Sebastien Vettel is niet veel ouder en die is wereldkampioen formule 1 .
Een hyper getalenteerd gast die van zijn prille jeugd achter een stuur zit en uren per dag oefent voor jaren lang, vergelijken met fils-à-papa die bijna allemaal voor het eerst met een auto hebben leren rijden aan hun 18
Ik heb zo een vriend die denkt dat hij niet als laatste zou eindigen als hij achter het stuur van een F1 zou staan2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDoeners ipv praters...tja... Er zijn er veel die zo wel hun familie willen "verrassen" maar zeg nu eens eerlijk, hoeveel kunnen er dat, met een paar maand tussen zowel een 997 Turbo en een Tesla Roadster kopen. Dit is de (grote) uitzondering beste mensen, niet de normAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenWat een vergelijking !
Een hyper getalenteerd gast die van zijn prille jeugd achter een stuur zit en uren per dag oefent voor jaren lang, vergelijken met fils-à-papa die bijna allemaal voor het eerst met een auto hebben leren rijden aan hun 18
Ik heb zo een vriend die denkt dat hij niet als laatste zou eindigen als hij achter het stuur van een F1 zou staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEr zijn gaste die op jonge leeftijd wel met zo'n wagen overweg kunnen.
Vooroordelen
Feiten (zie kerkhof).
Je kan onmogelijk iedereen over dezelfde kam scheren... sommigen kunnen zichzelf perfect beheersen, anderen dan weer niet ongeacht de leeftijd.
Feit is wel dat statisch gezien iemand van 20 meer risico loopt op ongeval met dergelijke bolide dan een meer ervaren persoon... ik herhaal statisch gezien.
Comment
Comment