Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
    I

Kijk ik nog maar rond in mijn regio:
    - een 20 jarige met een R8
    - een 22 jarige met een M3
    - een 18 jarige met een R8
    - een 19 jarige met een GT3
    - etc etc => allemaal uitzonderingen

waar kijken de mensen niet naar:
    - naar die 19 jarige met zijn citroen C2
    - naar de 20 jarige met zijn 15 jaar oude honda civic
    - etc etc => geen uitzonderingen
    en waarschijnlijk is de laatste catogerie de enigste catogerie die de wagen met zelfverdiende centen betaald heeft. en niet teert op de centen van de papa

edithe zegt dat ik te laat ben.
    Last edited by wisali; 06/12/2011, 18:12.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunol Bekijk Berichten
      idem voor zijn wagenpark overigens , dat bestaat uit 2/3 ferrari's
      heiligschennis !!!!!

Comment

• Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Ik reageer op een post. 't is een forum voor iets he.
            Ik wou dat ik jou was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Magistraal

Groene stenen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ppe Bekijk Berichten
                  Ik overweeg om een kalender samen te stellen met daarop een aantal van mijn foto’s van klassieke Porsche’s. Ik heb reeds een aantal beelden geselecteerd die in aanmerking komen, maar zou toch graag eerst weten of hiervoor wel voldoende interesse is...? Bedoeling is om de prijs democratisch te houden, zodat alle Porsche liefhebbers kunnen meegenieten van mijn foto's. Hoewel ik niet dé Porsche fotograaf pur-sang ben (mijn eerste liefde is nog altijd VW), heb ik de voorbije jaren tijdens diverse opdrachten toch wel heel wat mooie beelden geschoten van bijzondere Porsche's. Dikwijls wagens die niet meteen binnen bereik liggen van de modale liefhebber, maar wel tot de verbeelding spreken. Het zou een A3 formaat (29,7x42cm) muurkalender worden, kwestie van de foto’s mooi te laten uitkomen. Bedoeling is heel wat verschillende modellen en bouwjaren aan bod te laten komen, 12 totaal andere Porsche foto’s dus, eentje voor elke maand…

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  mooi initiatief

De kalender is ondertussen beschikbaar. Ik heb ervoor gekozen om de kalender niet meteen in een zekere oplage te laten drukken, maar via "print-on-demand".

Er is een apart topic hiervoor aangemaakt, onder 'fotoreportages':http://www.autoforum.be/showthread.php?t=55990

Comment

• Nog eentje die we deze zomer al behandeld hadden.
                    Een lichte lakcorrectie, nieuwe steenslagfolie op de flanken en bescherming met Swissvax... Alles om deze perfecte wagen er nog beter uit te laten zien.

En voor wie interesse heeft, hij staat te koop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Nog eentje die we deze zomer al behandeld hadden.
                      Een lichte lakcorrectie, nieuwe steenslagfolie op de flanken en bescherming met Swissvax... Alles om deze perfecte wagen er nog beter uit te laten zien.

En voor wie interesse heeft, hij staat te koop!

Waarom boren ze daar toch gaten in op zo'n wagen zou het nooit over mijn hart krijgen

Comment

• mooie GT3
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• hij heeft wel zowat het slechtste moment gekozen om te verkopen, de prijzen zijn echt heel laag voor GT3 momenteel, voor anderen dan weer het moment om een zaakje te doen.

Comment

• Voor de echte Porsche lovers! Lekkere geluiden!
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Prachtig

Hier een filmpje van de nieuwe 991 waarop het geluid duidelijk te horen is plus fameuze acceleratie! http://www.youtube.com/watch?v=ShvE8jQHfqs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Guido911 Bekijk Berichten
                                Prachtig

Hier een filmpje van de nieuwe 991 waarop het geluid duidelijk te horen is plus fameuze acceleratie! http://www.youtube.com/watch?v=ShvE8jQHfqs
                                Geen zin om uw Porsches aan het forum voor te stellen?

Comment

• Dat wil ik gerust wel eens doen ja, dan zal ik in dit topic linkje posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Guido911 Bekijk Berichten
                                    Prachtig

Voor de geïnteresseerden: hetzelfde ongeveer, maar dan een klein tikkeltje sneller :
                                    Embarquez pour un 0 à 313 km/h dans la nouvelle Porsche 911 Carrera S équipée de la boîte PDK. Moteur : 6 en ligneCylindrée : 3800 cm3Puissance : 400 chPoids...

Comment

• Oh zo mooi! Ik werk bij een Porsche dealer en heb de 991 natuurlijk al een paar gezien + gereden. Het is ''nog maar'' de Carrera S en hij is al zooo gaaf om te zien en te horen. Ben heel benieuwd naar de volgende modellen

Tijdje terug kwam ik onderweg naar de Nurburgring deze Carrera GT tegen!
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                        Oh zo mooi! Ik werk bij een Porsche dealer en heb de 991 natuurlijk al een paar gezien + gereden. Het is ''nog maar'' de Carrera S en hij is al zooo gaaf om te zien en te horen. Ben heel benieuwd naar de volgende modellen

Tijdje terug kwam ik onderweg naar de Nurburgring deze Carrera GT tegen!
                                        + YouTube Video
                                        ooo gie lucky bastard

Comment

• Haha niks speciaals hoor, alleen op de zaterdag

Comment

Working...
                                          X