Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mag ik stellen dat die vloer typisch Amerikaans is, voor diegene met een dure wagen? Ik vind het alvast op ni veel trekken... Bij mij zou het vrouwmens op een gewone garagevloer moeten staan, als ik ze in de garage laat alleszins
Geen idee of ik het hier moet posten of in het CarCleaning gedeelte maar zit met een vraag:
Ik ben op zoek naar een soort van conditioner / water-proof product voor op een Targa dak. Vooral om het dakje wat te beschermen.
Er zullen wel tal van middelen hiervoor bestaan maar probleem is dat ik ze niet vertrouw. Ben in het bezit van een Leather Conditioner maar durf er het dak niet mee in te strijken.
Ik wil er de porieën en het materiaal waaruit het gemaakt is natuurlijk niet mee vernietigen
Iemand enig idee of er soms een Porsche Approved product voor bestaat speciaal voor een Targa dak?
Bestel ik regelmatig bij, voor cabriodaken is er voldoende te vinden maar voor een hard lederen dak zie ik niet meteen iets staan op de webwinkel. Zie wel dat ze op andere fora spreken over 303 protectant, misschien is rondvragen daar.
Comment