Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee of je nog ergens aan zo'n "witte" cabriokap van een Porsche 911 cabrio 25th Anniversary kunt geraken (1989)? En een prijs?

Comment

• wellicht via Porsche Classic (maar dat zal wss een aardige duit kosten)

911 561 005 65 8XK

-->

mailen of bellen naar:

Tel.: +49 (0) 711 - 911 25729
      E-mail: classic-parts@porsche.de
      Last edited by ; 27/01/2012, 17:23.

Comment

• Eens bekijken, bedankt! Maar misschien is herstellen dan toch interessanter, het zou maar over een scheur gaan.

Comment

• Ben wel eens curieus hoeveel zoiets zou kosten bij Porsche Classic. Moest je mailen, post dan zeker het antwoord

Comment

• Spyder by DaggieBe, on Flickr

Spyder by DaggieBe, on Flickr

Comment

• 2de foto is prachtig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Liggen de kabels daar nu al? Proficiat!

Comment

• Kabels?

Comment

Proficiat! Zalige Porsche.

Comment

• GSM foto:

959 by DaggieBe, on Flickr

Comment

• Lings waar de paaltjes staan waren ze vorige week kabels aan het trekken onder de grond (voor telefoon en internet?). Die foto geeft trouwens zo een verkeerd beeld van de omgeving.
                        Kzal deze wel eens spotten in de streek bij warmere temperaturen.

Comment

GSM foto:

Bedankt voor het plaatsen!! Jah, echt een droom dit. Enorm innovatief destijds, en natuurlijk de snelste productieauto ter wereld. Jammer genoeg is Gelderland te ver van mijn bed (zeker gezien ik geen 4 wielen heb).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Lings waar de paaltjes staan waren ze vorige week kabels aan het trekken onder de grond (voor telefoon en internet?).
                            Ah, wist ik niet. Geen idee of er daar kabels liggen ..

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Die foto geeft trouwens zo een verkeerd beeld van de omgeving.
                            Dat stuk van de baan is super hoor .. het is alleen maar 100m lang

Comment

Ah, wist ik niet. Geen idee of er daar kabels liggen ..

Dat stuk van de baan is super hoor .. het is alleen maar 100m lang
                              Gij mocht dat super vinden maar in het weekend loop ik die een keer op en af voor de vorm. Niet zo super

Comment

• ik zie de spyder liever met de decals opzij. maar het blijft een subliem wagentje.

Comment

• zoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
                                  Het is/was een prachtig onderhouden exemplaar met toen amper 4500km op de teller.
                                  De 959 blijft voor mij persoonlijk één van de knapste zaken die porsche ooit op weg heeft gezet.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    zoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
                                    Het is/was een prachtig onderhouden exemplaar met toen amper 4500km op de teller.
                                    De 959 blijft voor mij persoonlijk één van de knapste zaken die porsche ooit op weg heeft gezet.

U heeft de foto's dus gelukkig teruggevonden! Héérlijk exemplaar en een nog betere ervaring!!

Comment

• Daggie, schitterend!! Congrats.

Comment

GSM foto:

THE 959 deze pic. is opgeslagen; zowel in mijn hoofd als opt computer
                                        thx ver upload

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                          zoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
                                          1ding ... van uw verhaal word ik zo BLIJ! Hopelijk kan ik ooit dezelfde ervaring meemaken... btw ook thx voor uploaden

Comment

Working...
                                          X