Iemand een idee of je nog ergens aan zo'n "witte" cabriokap van een Porsche 911 cabrio 25th Anniversary kunt geraken (1989)? En een prijs?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
wellicht via Porsche Classic (maar dat zal wss een aardige duit kosten)
911 561 005 65 8XK
-->
mailen of bellen naar:
Tel.: +49 (0) 711 - 911 25729
E-mail: classic-parts@porsche.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
Bedankt voor het plaatsen!! Jah, echt een droom dit. Enorm innovatief destijds, en natuurlijk de snelste productieauto ter wereld. Jammer genoeg is Gelderland te ver van mijn bed (zeker gezien ik geen 4 wielen heb).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenLings waar de paaltjes staan waren ze vorige week kabels aan het trekken onder de grond (voor telefoon en internet?).
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenDie foto geeft trouwens zo een verkeerd beeld van de omgeving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenAh, wist ik niet. Geen idee of er daar kabels liggen ..
Dat stuk van de baan is super hoor .. het is alleen maar 100m lang
Comment
-
zoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
Het is/was een prachtig onderhouden exemplaar met toen amper 4500km op de teller.
De 959 blijft voor mij persoonlijk één van de knapste zaken die porsche ooit op weg heeft gezet.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
Het is/was een prachtig onderhouden exemplaar met toen amper 4500km op de teller.
De 959 blijft voor mij persoonlijk één van de knapste zaken die porsche ooit op weg heeft gezet.
U heeft de foto's dus gelukkig teruggevonden! Héérlijk exemplaar en een nog betere ervaring!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzoals in een ander topic gezegd heb ik in 2007 het geluk gehad om even te mogen meerijden in een 959 (zie foto1 ). Dit was de auto die in mijn tienerjaren in een veelvoud de muren van mijn slaapkamer versierde .
De 959 blijft voor mij persoonlijk één van de knapste zaken die porsche ooit op weg heeft gezet.
Comment
Comment